המוקד העירוני בעפולה- ירידה נאה
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

המוקד העירוני פרסם את נתוני יולי-אוגוסט מהם עולה כי חלה ירידה נאה בפניות של תושבי העיר למוקד בנושא הקמות רעש של בני נוער בלילות. ראש העיר אבי אלקבץ: "תוצאה ישירה של 360 אירועי קיץ".

שביעות רצון גדולה בעיריית עפולה מהנתונים שפרסם המוקד העירוני השבוע בנוגע להקמות רעש, התקהלויות של בני נוער ותלונות כנגד בני נוער בחודשי החופש הגדול (יולי-אוגוסט). על פי הנתונים במהלך החופש הגדול נרשמה ירידה מ-121 ל-88 קריאות בהשוואה לחודשים המקבילים בשנה הקודמת (2018), ירידה של למעלה מ-20% מהכמות של אשתקד, זאת לצד 18 פניות בלבד בנושא ואנדליזם לאורך כל החופש.

המוקד העירוני בעפולה- ירידה נאה
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

מנהל היחידה לפניות ציבור אורן אקיקוס ומנהל המוקד יובל כהן ציינו כי הסיבה המרכזית לירידה הם אירועי "קיץ 360" במסגרתם הופקו 360 אירועים מתוכם עשרות האירועים שהפיקה העירייה לבני הנוער באמצעות אגף תרבות, מחלקת הנוער, הפארק העירוני, היחידה לביטחון קהילתי ורשת המתנסים "שחקים". עוד הוסיפו השניים כי לצד אירועי הקיץ שסיפקו פנאי איכותי לבני הנוער חשוב לציין את תרומתם של 'סיירת ההורים העירונית' המקיימת סיורים בלילות הקיץ, פעילות הסברה של מחלקת הנוער וכן מערך המצלמות העירוני שתוגבר ב- 12 מצלמות נוספות בפארק העירוני ובבריכה וסייעו אף הן לירידה.

ראש העיר אבי אלקבץ שהביע סיפוק מהירידה במספרים אמר: "הנתונים המשמחים מלמדים על כך שכאשר יוצרים פנאי ופעילויות איכותיות עבור בני הנוער הם בוחרים להגיע ולהשתתף במקום לשוטט חסרי מעש עד השעות הקטנות של הלילה".

המוקד העירוני בעפולה- ירידה נאה
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here