שירותי העירייה עכשיו גם בדיגיטל

עיריית עפולה ממשיכה להרחיב את שירותיה ומציעה מעתה ביצוע תשלומים וקבלת שירותים עירוניים בלי לצאת מהבית דרך המחשב או הסלולרי עם פלטפורמת MAST!

להתקדם לדיגיטל זה מאסט! זה הסלוגן שמוביל את קמפיין ההשקה החדש של האפליקציה העירונית החדשה שתאפשר לתושבי עפולה לקבל שירות חדש שיאפשר להם מעתה להתנהל מול הרשות גם באמצעות המחשב או דרך הטלפון הסלולרי דרך אפליקציית מאסט (MAST), שהינה פלטפורמה לשירותים דיגיטליים המותאמת במיוחד לצרכי רשויות ולמתן שירות מיטבי, יעיל ומהיר לטובת תושבי העיר.

אפליקציה זו מאפשרת לתושבים להתנהל מול הרשות באמצעות המחשב או הטלפון מרחוק ולקבל שירות בנושאי גבייה וארנונה. בין השירותים המתאפשרים באמצעות האפליקציה: הגשת בקשות להנחה בארנונה, הגשת בקשה לאישור העדר חובות, קבלת שוברים שונים במייל או באפליקציה, תשלומים כולל תשלומי דוחות ופיקוח. כמו כן תאפשר האפליקציה החדשה לתושבים לבצע מעקב לגבי סטטוס הטיפול בבקשותיהם.

חשוב לציין כי תאגיד המים של עפולה "מי נועם", כבר השיק פלטפורמת MAST באמצעות המחשב והאפליקציה ובעיריית עפולה ציינו כי האפליקציה העירונית החדשה תותאם בקלות וביעילות לשימוש משותף של הפלטפורמות.

חשוב לציין כי הפלטפורמה מונגשת לכלל האוכלוסיות באופן מלא ועומדת בתקן המחמיר PCI (מערכת סליקה מאובטחת) והיא מאפשרת בין היתר קבלת קוד קולי לכניסה לאתר. בנוסף, היא מאובטחת באופן מלא לצורך שמירת פרטיותם של המשתמשים ואף קיבלה אישור כשרות לאוכלוסייה הדתית מטעם הגורמים המוסמכים לכך. ניתן להשתמש ב-MAST! דרך המחשב בכתובת www.mast.co.il או באמצעות הורדת האפליקציה למכשיר הסלולארי בחנויות המקוונות.

שירותי העירייה עכשיו גם בדיגיטל

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here