קרדיט: עיריית עפולה
קרדיט: עיריית עפולה

משרד העבודה והרווחה העניק השבוע תעודת הוקרה לאגף הרווחה והשירותים החברתיים בעיריית עפולה, על ההתגייסות בשעת חירום בעת משבר הקורונה.

מצטייני הקורונה: אגף הרווחה והשירותים החברתיים של עיריית עפולה אירח לפני כשבוע מפגש מרגש בסיומו זכו בתעודת הוקרה על עשייתם הרבה למען הציבור בעפולה מאז פרוץ משבר הקורונה בישראל בכלל ובעפולה בפרט. פגישת העבודה התקיימה בנוכחות מטנאס, מנהל נפת יזרעאל במחוז חיפה והצפון של משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, מנכ"ל העירייה שלום שלמה, מנהלת האגף סיגל בניאס ועובדי ועובדות האגף. במהלך הפגישה, העניק מטנאס תעודת הוקרה למנהלת האגף, סיגל בניאס, "על ההתגייסות בשעת חירום בעת משבר הקורונה, על הסיוע לאוכלוסיית מקבלי השירותים, על היוזמה, הרגישות והגמישות, על המסירות והמקצועיות".

קרדיט: עיריית עפולה
קרדיט: עיריית עפולה

עוד העביר מטנאס שני מכתבים חתומים על ידי מנהלת מחוז הצפון במשרד עו"ס אתי קיסוס ומנכ"ל המשרד, ד"ר אביגדור קפלן, שכתב במכתבו כי "בעת חירום זו, התגלתה מערכת השירותים החברתיים המקומיים כמקור עוצמה של מקצועיות ותפקוד". עוד ציין מנכ"ל המשרד כי "עבודה רבה עוד לפנינו ולפניכם. אנו  נדרשים כעת לשנס מותניים בהתמודדות משותפת עם המציאות המורכבת ולסייע לכל אחת ואחד הנזקקים לשירותינו".

מנכ"ל העירייה שלמה הודה למטנאס על המילים החמות ושיבח את חבר המועצה ומחזיק תיק הרווחה איתי כהן, סיגל בניאס וצוות האגף על עבודתם המסורה, המקצועית והאדיבה, בימי שגרה ובעת חירום, ואיחל למשך קשרי עבודה פוריים בין עיריית עפולה למשרד הרווחה.

קרדיט: עיריית עפולה
קרדיט: עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here