עצמאות עם משמעות
קרדיט תמונות: דוברות עיריית עפולה.

ראש העיר עפולה אבי אלקבץ, סגניו, מנכ"ל העירייה וילדי בית הספר "אלון יזרעאל" העניקו רגע לפני יום העצמאות פרחים לאזרחים הוותיקים והודו להם על שהקימו את המדינה והיו שותפים להקמתה ופיתוחה של העיר עפולה.

עצמאות עם משמעות
קרדיט תמונות: דוברות עיריית עפולה.

פרויקט ״עצמאות עם משמעות״ המציין השנה את שנתו החמישית התקיים היום בעפולה בהשתתפות ראש העיר אבי אלקבץ, סגניו חביב פרץ ושלמה מליחי, מנכ"ל העירייה שלום שלמה וילדי כיתה ה' של בית הספר אלון יזרעאל" מלווים במנהלת מיכל ברובן, מנהל דור לדור יאיר כתר וכמובן האזרחים הוותיקים, מייסדי העיר עפולה.

מטרת הפרויקט ליצור חיבור בין-דורי ולקדם ערכים של אחדות ונתינה ביום החג של ישראל. יום העצמאות למדינה טומן בחובו הזדמנות לעצור ולהודות על הבית שהוענק לנו ועל המדינה שנבנתה עבורנו בזכות דור המייסדים.

עצמאות עם משמעות
קרדיט תמונות: דוברות עיריית עפולה.

"בשנים האחרונות יום החג הלאומי נחקק בתודעה הציבורית בעיקר כיום המנגלים והבמות המרכזיות, יוזמת 'עצמאות עם משמעות' נולדה מתוך רצון לצקת משמעות ליום העצמאות, לעודד שיח אודות הערכים המנחים אותנו כעם ולפעול למען חברה המבוססת על נתינה כדרך חיים" מסביר אברהם חיון, מנכ"ל סח"י, העמותה היוזמת.

ראש העיר אבי אלקבץ אמר במהלך המפגש: "מדובר בפרויקט במסגרתו מקדישים בני הנוער את יום העצמאות שלהם להוקרת דור המייסדים של הארץ. כיף לראות את הצעירים פה שבאו לכבד את המבוגרים, האזרחים הוותיקים להם אנו קוראים 'אזרחים בכירים' שהם חלק מההיסטוריה והם חלק בלתי נפרד מבנייתה של המדינה ושל העיר עפולה".

עצמאות עם משמעות
קרדיט תמונות: דוברות עיריית עפולה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here