קרדיט: דוברות עיריית מגדל העמק

רכישת המחשבים מומנה על ידי מפעל הפיס והעירייה לטובת הפעלת תוכנות חיוניות אשר יאפשרו עבודה תוך שמירה על ריחוק

תפקידן המרכזי של המחלקות לשירותים חברתיים בטיפול בהשלכות הסוציאליות של התפשטות נגיף ה"קורונה" מחייב ביצוע עבודה תוך שמירה על ריחוק חברתי ועבודה בקפסולות, דבר שמצריך יכולת של תקשורת מרחוק ממקומות שונים וצורך בהצטיידות טכנולוגיות של עובדי המחלקות.
משבר ה"קורונה" חשף את חוסר היכולת של עובדי המחלקות לשירותים חברתיים להשתמש בתוכנות שפותחו לשימוש המחלקות עקב היעדר מחשבים ואמצעי תקשורת ברמה מספקת לעובדי המחלקות.
השבוע העניקו אלי בקסיס סגן ראש העיר הממונה על הרווחה ומומי בן סימון מנהל האגף לשירותים חברתיים  30 מחשבים ניידים שנרכשו לטובת העובדים הסוציאליים באגף לשירותים חברתיים במגדל העמק. בשלב הראשון הוענקו מחשבים לצוות ההנהלה הבכירה של האגף, בהמשך יחולקו המחשבים לעובדים נוספים ובעלי תפקידים באגף.
רכישת המחשבים מומנה על ידי מפעל הפיס ועיריית מגדל העמק שנרתמו לסייע למחלקות הרווחה לסגירת הפער בין צרכי המחלקות לציוד מחשוב ותקשורת לבין הציוד הנמצא והעמידו תקציב לרכישת מחשבים ניידים הכוללים תוכנות החיוניות להפעלתם היעילה בלבד ולשימושם של עובדי מחלקות הרווחה.
מומי בן סימון מנהל האגף לשירותים חברתיים אמר: "תהליך הצטיידות העובדים במחשב אישי המאפשר עבודה מרחוק יסייע לעובדים במילוי תפקידם, ויסייע ללקוחות ביצירת קשר עם העובדים ובקבלת שירותים מונגשים .כמו כן יסייע בהטמעת תוכנות לניהול ותכנון טיפול לשיפור וייעול מערכת הסיוע הסוציאלי הניתנים ללקוחות הרווחה".
אלי בקסיס סגן ראש העיר הממונה על הרווחה סיכם: "אני מברך על התרומה. מטרת הסיוע  ברכישת מחשבים ניידים היא בראש בראשונה הנגשה ומיטוב השירות ללקוחות. נושא שנמצא בראש סדר העדיפויות של הרשות".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here