גבריאלה שחר-ליבנה. מי רוצה להצטרף אליה להתכונן לבחינה
צילום: אלבום פרטי

גבריאלה שחר-ליבנה מנוף הגליל, אם לארבעה, היא פורצת דרך אמיתית  והסטודנטית הראשונה במגמת הנדסת חשמל במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, לגבריאלה תובנות מיוחדות על חשיבות הצטרפות צעירות למגמה 'הגברית'. "זה הזמן של הצעירות להצטרף למקצוע נדרש ומשמעותי, הנדסת חשמל, אני מאמינה שאין דבר כזה מקצועות גבריים ונשיים, גדלתי בבית בו האימא היא מהנדסת מכונות, כבר אז ידעתי שהשמיים הם הגבול". אומרת גבריאלה.

בין עשרות הסטודנטים בשנים א, ב, ג, במגמת הנדסת חשמל, בולטת הסטודנטית  , גבריאלה שחר-ליבנה מנוף הגליל, אם לארבעה, הלומדת  במגמה. גבריאלה היא פורצת דרך, כמי שגדלה עם אימא שהיא מהנדסת מכונות, אומרת גבריאלה: "כבר אז ידעתי שהשמיים הם הגבול, בעבר למדתי אלקטרוניקה בכיתה עם 30 בנים, תמיד הייתי במיעוט, יש קשיים, יש מורכבויות ואתגרים, אבל מתגברים".

גבריאלה קוראת לסטודנטיות צעירות לא לדחות את הלימודים, לנצל את השחרור אחרי הצבא, אחרי הטיול הגדול ולהצטרף למעגל הסטודנטים דווקא בהנדסת חשמל. "אין אצלי דבר כזה מקצועות גבריים או נשיים, אני קוראת לסטודנטיות צעירות, עוד לפני הקמת המשפחה , להצטרף למכללה, ללמוד, לא קל ללמוד כשיש לך ארבעה ילדים, זה אפילו סוג של הישרדות אבל אפשרי". בחיוך מוסיפה  גבריאלה: "מאוד הייתי שמחה אם היו לצידי עוד סטודנטיות במגמה, קצת קשה ללמוד למבחן לבד, עכשיו הזמן לסטודנטיות להצטרף למגמה". אומרת גבריאלה.

הסטודנטית  גבריאלה ,  לצד לימודיה במכללה עובדת מזה  30 שנה וגם שירתה בתחום  מכשור רפואי בתור הנדסאית אלקטרוניקה.

תרצה ריבק, מנכ"לית המכללה, אמרה: "אחד הדגלים שאני מניפה מיום כניסתי לתפקיד במכללה הוא הגדלת מספר הסטודנטיות במגמות ההנדסה השונות. כמו גבריאלה, שאני מאוד גאה בנחישות שלה, אני מאמינה שאין תקרת זכוכית וכל מגמה במכללה פתוחה לסטודנטיות"

גבריאלה שחר-ליבנה. מי רוצה להצטרף אליה להתכונן לבחינה
צילום: אלבום פרטי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here