צילום: מקס מורון

מלון הריזורט "סי לייף נהריה" השייך לרשת מלונות JACOB'  סיים לאחרונה שיפוץ נרחב שכלל את השטחים הציבוריים, הבריכה, הספא, חלק ניכר מהחדרים ועוד. עלות השיפוץ נעמדת בלמעלה מ15 מיליון ₪. במלון נפתח ספא 'HALO' שהוא הספא היחיד בארץ המורכב כולו מקירות מלח, שהובאו ממכרות מלח טבעיים במזרח אירופה. חלל הספא כולו עטור מלח העובר כחוט השני לאורכם של הקירות וחדרי הטיפול, מה שמעניק תחושת רוגע אולטימטיבית וחוויה אקזוטית שאין בשום מקום אחר בארץ. בספא מגוון רחב של טיפולים ביניהם קלאסיים, כגון; שוודיעיסוי אבנים חמות, עיסוי רקמות עמוק,  עיסוי ארומתרפי, רפלקסולוגיה,  עיסוי קצוות – המתמקד בקצוות הגוףעיסוי לנשים הרות.

בנוסף, חבילות טיפולים השואבים השראה מסביב לעולם, כמו;

שיאצו – טכניקת טיפול יפנית במגע המבוססת על לחיצות ארוכות על מסלולי האנרגיה בגוף כדי להגיע לשחרור חסימות אנרגטיות ולניתוב האנרגיה המביא את הגוף לפעולה הרמונית

איורוודה – עיסוי הודי עתיק הנחשב לשיטת הרפואה הטבעית-הוליסטית מהעתיקות בעולם. הטיפול נעשה באמצעות שמן סומסום חם, בתנועות איטיות ועדינות המרגיעות ומשחררות את הגוף בשילוב עיסוי ראש נעים ומפנק. הטיפול מסתיים בנסך שמן חם על מצחו של המטופל (העין השלישית) ומביא אותו לרגיעה מוחלטת

תאילנדי – העיסוי התאילנדי מתבסס על פילוסופיות מהרפואה הסינית ומשתמש בעקרונותיו של היין-יאנג. שיטת הטיפול משלבת לחיצות ומתיחות, משפרת את גמישות הגוף ומתמקדת בוויסות האנרגיה בגוף.

ספא המלח היחיד בישראל מעניק גם תפריט טיפולים מיוחדים שאין כמוהם בישראל, הנקרא חווית מלח – salt tripהמשתמשים בחומר הגלם מלח – הידוע בסגולותיו הרבות, ובעזרת הטיפולים ניתן להעביר את קהל האורחים מסע המרפא ומחבר בין גוף ונפש.

פיליניג גוף  טיפול גוף בשילוב פורמולת פילינג המלחים שלנו מציע חוויה נעימה ומפנקת לעור הגוף ותורם לחידוש תאי העור, ניקוי רעלים ותחושת עור אחיד ורך בסוף הטיפול. הטיפול מיועד לכל סוגי העור. מומלץ לשלב את הטיפול לפני כל טיפול קלאסי (30 דק' 180 ₪)

עיסוי עם אבני מלח מההימלאיה – טיפול גוף בשילוב פורמולת פילינג המלחים שלנו מציע חוויה נעימה ומפנקת לעור הגוף ותורם לחידוש תאי העור, ניקוי רעלים ותחושת עור אחיד ורך בסוף הטיפול. הטיפול מיועד לכל סוגי העור. מומלץ לשלב את הטיפול לפני כל טיפול קלאסי (45 דק' 295 ₪ | 60 דק' 345 ₪ | 75 דק' 395 ₪)

טיפול 'ספיישל Halo ספא' – טיפול שמשלב את חווית הפינוק האולטימטיבי ומקנה חידוש, טיהור ורגיעה מושלמת  –הטיפול מתחיל בפילינג גוף באמצעות מלחים, המחדש את תאי העור וממריץ את זרימת הדם. לאחר הפילינג הטיפול ימשיך בשטיפת הגוף ועיסוי עם אבני מלח הימלאיה העשירות במינרלים ובעלות סגולות רפואיות רבות. העיסוי משחרר את הגוף , מרפה שרירים ומתח שהצטבר ומסייע באיזון ורגיעה. העיסוי מתבצע עם שמן חם עשיר במינרליים המזינים את העור ומשאירים אותו רך ונעים (90 דק' 395 ₪)

טיפול ספיישל  – Hydrate & Mineralטיפול גוף מפנק במיוחד, המשלב פילינג גוף מלחים עשירים במינרלים, עיסוי מרגיע בשילוב אבני מלח, התורם להרפיה של שרירי הגוף ותחושת רוגע לגוף ולנפש. הטיפול מסתיים בעטיפת הגוף בחמאת שיאה או קוקוס להחדרת לחות מוגברת לעור ומשאירה אותו עם מרקם זוהר, נעים וגמיש (90 דק' 395 ₪)

ספיישל Foot Peeling – פילינג ייחודי המתמקד באיזור הרגליים. הפילינג מתבצע באמצעות תרכובת רסיסי מלח ושמנים מזינים עשירים במינרלים. הטיפול מחדש את העור ומשאיר את המטופל עם תחושת רעננות וקלילות (45 דק' 180 ₪).

בנוסף, בספא המלון קיים חדר מלח מיוחד, בתוכו פינות ישיבה נוחות לשהייה של כרבע שעה. הישיבה הממוקדת בחדר המלח מסייעת באיזון הנוזלים בגוף, ספיחת ליחה ובמקביל גם מחזקת את מערכת החיסון בגלל התרכובת אנטי-דלקתית ואנטי-בקטריאלית המצויה במלח. במלון קיימים גם  בריכה חיצונית (בעונה), בריכה מקורה לאורך כל השנה, ג'קוזי, סאונה לחה וסאונה יבשה – לחוויית ספא כוללת ושלמה.

 על מלון הריזורט סי לייף נהריה: ממוקם על קו החוף הצפוני ומכל חדריו נשקף נוף מרהיב לים התיכון ומציע חווית ריזורט הכוללת חוף ים, מדשאות פתוחות אל מול רצועת החוף, בריכה חיצונית ופינות שיזוף וישיבה. ישנם  64 חדרים הפרושים במבני המלון: מבנה מרכזי עם 40 סוויטות הפונות לנוף הים, ועוד 24 סוויטות גרדן וטרסה מסוגננות המציעות חווית אירוח פרטית ונינוחה במבנה בוטיק. מיקומו של המלון סמוך למוקדי תיירות, טיילת נהריה שלאחרונה עברה שיפוץ ניכר, מסלולי טיולים וטבע פופולריים בגליל.

רשת מלונות  JACOB כוללת  7 בתי מלון ייחודיים, המציעים כ 800 חדרים שמשתרעים בלמעלה מ45,000 מ"ר, הממוקמים בירושלים, תל אביב, טבריה, נהריה וחדרה.

כל אחד ואחד ממלונות הרשת מצטיין באופי המייחד אותו ומבדל אותו ממלונות אחרים אך בד בבד, כולם מאוד דומים – בסטנדרטים הבלתי מתפשרים, באווירה החמה ובגישת השירות הבלתי מתפשרת. כל מלון הוא עולם ומלואו, בעל אישיות מיוחדת משלו ומושך קהלים מגוונים כך שהרשת מציעה חוויה מלאה לקהלים רבים. במלונות הרשת ניכרת תודעת שירות גבוהה, לצד עיצוב מוקפד עד הפרט האחרון ובכל אחד מהמלונות מורגשת אווירת נופש ייחודית, מענגת ומפנקת כשצוות המלון האדיב מבטיח ששהות  האורחים תישאר לעד כזיכרון בלתי נשכח.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here