קורס גרפיקה חיפה והצפון
צילום pixabay

מחפשים להיות מעצבים גרפיים בחיפה והצפון עם מקצוע רווחי ומכניס? אתם במקום הנכון!, כיום לאור המחסור העצום בכוח אדם בתחום העיצוב גרפי גם אתם יכולים להיות חלק מעולם זה, במאמר זה נדבר על המחסור בכוח אדם בתחום הייטק ותחום הדפוס, נסביר לכם בהרחבה על מה צריך ללמוד כדי להיות מעצבים או גרפיקאים מקצועיים וגם על אפשרויות התעסוקה בתחום, אם אתם גרים באזור חיפה והצפון מאמר זה יאפשר לכם להשתלב במהירות בתחום, כל מה שתצטרכו זה השכלה מתאימה בתחום הגרפיקה ממוחשבת, תיק עבודות מקצועי ולא תמיד תעודות, בעולם של תעודות ותארים חסרים אנשים עם ידע הנדסי ובתוכנות לעיצוב בכלל, הטכנולוגיה לא עוצרת ואיתה הדרישה לכוח אדם מקצועי שייתן פתרונות דיגיטליים לדרישה העצומה שיש בשוק ההייטק במיוחד.

לימודים בעיצוב גרפי בחיפה והצפון איך מתחילים מה לומדים?

כדי להיות מעצב גרפי או גרפיקאי עליכם ללמוד את עולם העיצוב גרפי ותקשורת חזותית, עיצוב גרפי בנוי מחוקים וכללים כדי לעצב גרפיקה בצורה נכונה לקהל היעד שאליו אתם מעצבים, חלק מהחוקים בעיצוב גרפי מדברים על מספר נושאים שנפרט לכם אותם כאן:

קומפוזיציה גרפית – כיצד מסדרים גרפיקות מעוצבות ביחס לגרפיקות אחרות בקובץ, כיצד מעבירים את המסר בצורה נכונה עם חוק ה1/3 + 2/3 , מהו חוק השליש וכיצד לעצב אותו בצורה קונספטואלית נכונה, תהליך בניית הקומפוזיציה בנוי ממספר גורמים קריטים להצלחה של קמפיינים פרסומיים בעיצוב גרפי.

תורת הצבעים – מה כל צבע אומר וכיצד אפשר לעצב בצורה נכונה עם מתן קונטרסטיות וצבעוניות נכונה, איזה צבעים נכונים לעבודה עבור הקהל יעד שאליו אתם מעצבים, נושא תורת הצבעים והמשמעויות מקבל משקל רב בעיצוב גרפי פרסומי עם מתן דגש לשימוש באלמנטים הנכונים ועד כמה הצבע יקבל משקל בעיצוב.

הבנת המסר והטמעתו בתוכנות לעיצוב גרפי – בהתאם לקהלי יעד בעיצוב גרפי תפקיד המעצבים גרפיים להבין בצורה טובה כיצד לעצב ולהעביר את הרעיונות המכירתיים והחברתיים בצורה תעבוד בשביל הלקוחות, החל ממודעה פרסומית עם טקסט מועט כדי למקד את המלל או מודעה מכירתית אמורה לשכנע את הצופה במודעה, העברת מסרים יכולים להיות על ידי שימוש בתמונות נכונות עם דגש על התמונה הכי מתאימה לעיצוב הגרפי או שימוש באלמנטים וקטוריים כדי לנפח את סביב המודעה ולמקסם את המסר עם צורות נכונות. כל הטכניקות הללו מועברות על ידי עיצוב בתוכנות גרפיות של חברת אדובי כגון: פוטושופ, אילוסטרייטור ותוכנת האינדיזיין, לכל תוכנה יש יעוד אחר בעולם העיצוב והגרפיקה והשילוב של שלושת התוכנות יוצר את העיצוב הסופי, על המעצבים הגרפיים לשלוט בכולם בצורה גבוהה מאוד לעבודה מהירה ולהפגנת יצירתיות.

על התוכנות הגרפיות בעיצוב שמעצבים גרפיים עובדים איתם.

גרפיקאים ומעצבים גרפיים עובדים עם התוכנות הגרפיות כדי להוציא לפועל את העבודות בעיצוב גרפי, לא מספיק לדעת רק את התוכנות הגרפיות היום כדי להיות מעצב גרפי או גרפיקאית, התוכנות הם אך ורק כלי העבודה אבל הראש היצירתי נלמד בלימודי עיצוב, כדי להיות מעצבים גרפיים עליכם לשלב את חוקי העיצוב והשימוש בתוכנות הגרפיות, כיום חברת אדובי הנה החברה הבלעדית שמספקת פתרונות עיצוביים למעצבים גרפיים, נסביר לכם בהרחבה מה כל תוכנה גרפית עושה.

ADOBE PHOTOSHOP CC פוטושופ – תוכנת העיצוב מספר אחד בשוק העיצוב גרפי, פופלרית ביותר בעולם במיוחד בתחום הצילום, התוכנה עברה מתיחות ושדרוגים לאחרונה ומורגש מאוד שהשקיעו בחוויית המשתמש כדי לעשות למשתמשים חיים קלים יותר. עיקר עיסוקה של פוטושופ PHOTOSHOP  זה יצירת מניפולציות מתמונות ועבודה גרפית כדי לתעתע את הצופה לקידום מכירות ושיווק באמצעות תמונות, התוכנה מאפשרת למעצבים גרפיים לקחת כל תמונה ולהפוך אותה למה שאתם רוצים, אפקטים רבים נמצאים בתוכנה כדי לגרום לכולם להתמוסס מהתמונה לכל מטרה. התוכנה בשימוש קהלים רבים ולאו דווקא בשימוש של מעצבים גרפיים בלבד. התוכנה מרתקת מאוד ושואבת כל אחד שנוגע בה, השימוש בתוכנה הוא חוויתי מאוד ויכול לקחת את חובבי האמנות הדיגיטלית למקומות שלא תחשבו שאתם יכולים להביא את התמונה. נוכל לראות אין ספור עיצובים ברשתות החברתיות ובתחום הצילום הגרפי.

ADOBE ILLUSTRATOR CC  אילוסטרייטור – תוכנת גרפיקה וקטורית שעובדת בעיקר על קווים וצורות באמצעות התוכנה תעצבו איורים וציורים עסקיים, עיצובי לוגו ובניית תדמית עסקית לעסקים חדשים או קיימים, התוכנה עובדת עם תוכנת הפוטושופ ואינדיזיין בצורה נהדרת. לפעמים נוכל לראות עבודה גרפית שהיא כוללת עיבודים גרפיים מהפוטושופ שמוטמעים באילוסטרייטור. התוכנה שימושית מאוד אצל מעצבים גרפיים בעיקר בגלל הפשטות שהיא מציעה, כלי התוכנה ידידותיים מאוד ומאפשרים לבצע עיצובים גרפיים שתוכנת הפוטושופ מגבילה אתכם

ADOBE INDESIGN CC אינדיזיין – תוכנת עריכה גרפית לעיצוב חוברות וספרים, באמצעות התוכנה נוכל לעבוד על מלל רב שלרוב מגיע מלקוחות מתוכנת הוורד, התוכנה היא פחות לעולם העיצוב גרפי וכלי העיצוב בה הם מאוד בסיסיים, רוב הגרפיקות שיהיו בתוכנה יגיעו מתוכנת הפוטושופ ואילוסטרייטור, שימושית מאוד בעיתונים וחברות להוציא לאור.

תיק העבודות בעיצוב גרפי – הכרטיס כניסה שלך לעולם ההייטק

כמו שאמרנו קודם כדי להיות מעצבים גרפיים עליכם להראות שאתם יודעים לעצב ברמה גבוהה, בכל מקום עבודה או משרד פרסום אינטרנטי לא ממש מעניין אף אחד איפה למדתם או שלמדתם לבד בכוחות עצמכם, מה שיבדקו זה אך ורק איך נראה תיק העבודות שלכם, איך אתם מעבירים קונספט עיצובי עם מסר גרפי נכון, האם המודעות שאתם עיצבתם יכולים לשרת את המטרה בקידום המודעה המעוצבת שעשיתם ברשתות חברתיות כמו פייסבוק לדוגמה, איך אתם לוקחים את הרעיון של החברה ומעבירים אותו לידי סמל שיוביל את החברה משמע לוגו עובד ותמציתי, יבחנו איך סגנונות האיור והציור העסקי משתלב יחד עם העיצובים הגרפיים שלכם, כל העבודות שלכם אמורים להיות בתוך תיק עבודות בקובץ פדפ, העבודות שתראו הם נושאים שונים כדי שיוכלו להבין מי עומד מולם. תמיד מומלץ כבר בתקופת הלימודים להירשם לקבוצות בפייסבוק ולראות את הדרישות של מעסיקים ממעצבים גרפיים, כמו שאמרנו לרוב יבדקו שאתם יצירתיים ובאמת יכולים לתת עזרה בהעברת מסרים דרך אלמנטים גרפיים.

לימודים בעיצוב גרפי בחיפה והצפון – לימודים בסטודיו או מהבית אונליין איך זה עובד

תחום העיצוב גרפי נלמד במכללות ובבתי ספר לעיצוב גרפי, אנו מציעים לכם ללמוד את התחום בשיטת לימודים אחד על אחד ללימודי תעודה ותיק עבודות שיפתח לכם דלתות בעולם העיצוב, הלימודים בחיפה מוזמנים לבקר באתרינו  סטודיו סול ללימודי קורס גרפיקה והכל עם מורים פרטיים, לכל אורך הלימודים נתמוך בתיק העבודות שלכם שהוא הכרטיס כניסה היחידי שלכם לעולם זה, כמובן שאם אתם גרים רחוק מחיפה ואתם רוצים ללמוד בצורה פרטית ואישית ולא להגיע אלינו תוכלו ללמוד את התחום הזה גם אונליין עם מורים שמחוברים ישירות לתוכנת הגרפיקה שנמצאת אצלכם במחשב והכל אחד על אחד. לימודים אישיים יבטיחו לכם איכות ויחס אישי לכל אורך הלימודים בעיצוב גרפי. אין ספק כדי להצליח בתחום זה תצטרכו לתרגל את כל שיעורי הבית והמטלות שתקבלו במהלך הלימודים, אחד הסודות להצלחה בתחום העיצוב גרפי זה תרגול, תרגול התוכנות ברמה גבוהה יביא לכם את החופש פעולה בהפגנת יצירתיות, כל אורך הלימודים אתם תעבדו על התוכנות הגרפיות היות שאלה הכלים היחידים שאתם תעבדו איתם במהלך הקריירה בעיצוב גרפי, מקצוע מדהים מכניס ומאפשר לכל אחד להחליט אם הוא רוצה לעבוד מהבית בתחום זה או לעבוד כשכירים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here