ראיון עם מנהל סניף פיצה האט ביקנעם
קרדיט לתמונה: פיצה האט יקנעם

אם תשאלו אותנו מהו המאכל האהוב עלינו – לא נתבלבל ונגיד לכם שפיצה! הפחמימה האיטלקית, שנחשבת לאחד המאכלים האהובים בעולם, כוללת את כל מה שאנחנו אוהבים, ועוד קצת תוספות מושחתות. פיצה האט ממשיכה לספק לנו טעמים חדשים ומגוונים, ובחופש הבא עלינו לטובה, בסניפי הרשת מצפים ללקוחות שרעבים לפיצה טובה ואיכותית. סניף פיצה האט ביקנעם ממוקם בקניון G והוא כשר למהדרין. הוא נפתח לפני 5 שנים ומאז כבש את ליבם של התושבים. הסניף, שפתוח 12 שעות ביממה מ-11:00 עד 23:00, מתכונן לקראת קיץ ארוך של משלוחים ושירות ללקוחות המגיעים אל הקניון. לכבוד המאורע, לקחנו לראיון את משה, זכיין סניף פיצה האט ביקנעם – כדי לשמוע ממנו מהי הפיצה האהובה על התושבים וכיצד הוא רואה את העתיד של הסניף. 

משה, ספר לנו קצת עלייך וכיצד הגעת לתחום המסעדנות?

אני בתחום המסעדנות מגיל 17. הרומן שלי התחיל בפיצה סבארו, פיצה אמריקאית שכבר לא נמצאת בארץ. במהלך השנים עבדתי במטבחים שונים ובהמשך פתחתי גלידריה בקריות. לפני 5 שנים הגעתי לכאן, לפיצה האט, אז פתחתי אותה כזכיין.

בעיר יקנעם, כמו בכל עיר, יש לא מעט פיצריות. מה לדעתך מיוחד בפיצה האט? 

אני מלכתחילה בחרתי להביא את פיצה האט ליקנעם. הסטנדרט של הפיצות בישראל הן באיכות בינונית, לדעתי. אני בחרתי להביא את פיצה האט כי אין מה להשוות. אלה ליגות שונות. אם זה באיכות המוצר, אם זה בטעם ובמגוון ואם זה בשירות הלקוחות. יש לנו שפים של הרשת שעובדים על המתכונים של הפיצות. כל מה שקשור לחידוש – פיצה האט היא המובילה. 

כמי שנמצא סביב פיצות כל היום, האם לא נמאס לך לאכול פיצות?

אני באופן אישי חובב פיצות מאז ומתמיד. חובב רציני. בשלוש השנים הראשונות לא הפסקתי לאכול פיצות, ובשנה וחצי האחרונות אני עדיין אוכל פיצות אבל הפחתי קצת בכמויות.

מהי הפיצה הכי נמכרת בקרב תושבי יקנעם והסביבה?

יש פה פילוח די שווה. יש את חובבי הפיצה העבה הקלאסית של פיצה האט, יש את חובבי הפיצות הדקות ויש את אלה שלא מוותרים ואוהבים לנסות את הפיצות המיוחדות למיניהן, למשל הפיצות החדשות מסדרת השמנת. לחלק מהלקוחות יש הפיצה האהובה עליהם והם תמיד מזמינים את אותו סוג בצק, חלק אוהבים לגוון ולנסות כל פעם סוג אחר של פיצה. בפילוח, באופן כללי, זה די מתחלק שווה בשווה. אין פיצה אחת שאני יכול להגיד שהיא דומיננטית יותר. 

לעמוד הסניף של פיצה האט ביקנעם >

איך אתה אוהב את הפיצה שלך?

אני באופן חד-משמעי התמכרתי לפיצה הלבנה שלנו. זו פיצה ברוטב שמנת עם פטריות כמהין ואננס. בתור אחד שלא אוכל אננס על פיצות – הפיצה הזאת שינתה עבורי את חוקי המשחק. 

מהו השילוב המוזר ביותר של תוספות שהזמינו מכם?

יש מגוון רחב מאוד של אנשים שאוכלים דברים לא שגרתיים. השילוב ההזוי ביותר שהיה לי זה לקוח שהזמין 8 תוספות על הפיצה. זה יותר קרוב לפשטידה מאשר לפיצה, אבל כל אחד יודע מה השילוב שהכי טעים לו.

בהתחשב בקושי של ענף המסעדנות לגייס עובדים, איך אתם מתמודדים?

לשמחתי אנחנו בדיוק בזמן של יציאה לחופש אז הפניות לעבוד אצלנו לא פוסקות. כוח עבודה טוב ואיכותי תמיד קשה להשיג, אבל אנחנו מציעים לעובדים שלנו מגוון תנאים משתלמים ושכר הוגן. אנחנו תמיד שמחים לקבל פניות ממועמדים חדשים למגוון תפקידים. 

ניתן להזמין דרך הסניף שלכם קייטרינג לאירועים?

בהחלט. כל התפריט שלנו ניתן להזמנה לאירועים. התפריט שלנו הוא תפריט חלבי, כמובן כשר, ויש בו מגוון רחב של מאכלים – החל מהפיצות המצוינות שלנו ועד לפסטות, קישים, סלטים, תפוח אדמה מוקרם וקינוחים עשירים. אנחנו מגיעים עם מיטב האוכל שלנו לכל מי שרוצה לחגוג – מאירוע קטן ועד גדול ומציעים גם תפריט טבעוני וללא גלוטן.

מה אתה מאחל לסניף שלך ואיפה אתה רואה אותו בעוד שנה מהיום?

אני מאחל לסניף שימשיך בדיוק באותה דרך שהוא הולך בה. אנחנו מציעים שירות טוב ופיצה שעומדת בסטנדרטים גבוהים, גם באיכות המוצר וגם בטעם. אני מאוד אוהב את העיר ואת התושבים של יוקנעם. אני גר פה 8 שנים ואני מאוד מחובר לכפריות ולטבע שנמצא בעיר ומסביב לה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here