אירועים לכל המשפחה ברשת המתנ
קרדיט צילום: שחקים

אוטובוס הסרטים, אירוע שירה המוני, מופע הצדעה ללהקות הצבאיות, אירוע שבועות בפארק העירוני ועוד. רשת המתנ"סים "שחקים" מביאה את בשורת הקיץ לכל המשפחה כבר מחודש יוני.

אירועים לכל המשפחה ברשת המתנ"סים "שחקים"
קרדיט צילום: שחקים

חודש יוני הקרב ובא, יביא איתו שורה של אירועים מגוונים לכל המשפחה, במגוון מוקדים שונים בעיר. החל מהשבוע הראשון של החודש יוכלו תושבי עפולה ליהנות ממופע הצדעה לשירי הלהקות הצבאיות בהיכל התרבות, בהובלת הקונסרבטוריון, להקת השדרה וזמרים נוספים- מופע "צה"ל באהבה"-במהלכו יתארח הזמר ששי קשת לביצוע מגוון שירי הלהקות הצבאיות לאורך השנים. במהלך אותו השבוע, יתקיים לראשונה בעפולה, ברחבת יד לבנים אירוע שירה המוני- "עפולה שרה" במסגרתו תושבי עפולה והסביבה יוכלו להגיע לחזרות על השיר "אני ואתה נשנה את העולם" בעיבוד מיוחד בהובלת כ- 200 תלמידים ותלמידות מנגנים מבתי הספר השונים בעיר, כאשר בשיאו של האירוע, אף ישירו כל הקהל ביחד את השיר שיעובד לידי קליפ רשמי של הרשת. זאת ועוד, האירועים במהלך אותו השבוע ימשיכו בפארק העירוני, בשיתוף בית ספר "יהלום", ויתקיים אירוע מיוחד לכבוד חג השבועות- "יהלום של שבועות בשחקים"- אירוע ענק להורים וילדים במסגרתו יהיו מגוון מוקדי פעילויות לילדים, הרקדה המונית כיאה לשבועות וכן טקס מיוחד בהובלת תלמידי ותלמידות בית ספר יהלום שברובע יזרעאל. בתאריך 10.6.19, יוכלו התושבים ליהנות ממיזם "אוטובוס הסרטים", שימוקם בבית אשכול בעפולה עלית, ויהפוך את רחבת בית אשכול למתחם סרטים ענק ויכלול מגוון סרטים לכל הגילאים. במהלך אותו החודש, יתקיימו אירועים נוספים כמו אירוע בר-בת מצווה של תוכנית "פרחי מצווה", ערב נשים לכבוד חודש סיוון, שעות סיפור בספריות השונות, ג'ימבורי לילדים, פתיחת קורסים ועוד.

דניאל בן, מנכ"ל הרשת: "חודש יוני הולך להיות משהו שלא נראה עוד בעפולה. אנחנו פותחים את אירועי הקיץ כבר מעכשיו ומכוונים לכל הקהילה הרחבה של העיר. הושקעו באירועים הללו המון מחשבה על מנת להגיע לעוד ועוד תושבים ולייצר עבורם את הטוב ביותר עם מגוון אירועים שמתאימים לכל המשפחה, אני מזמין את כולם להגיע".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here