קרדיט pixabay

רשת האינטרנט הביאה איתה מהפכה של ממש בכל מה שקשור לנותני שירותים ומוסדות כאלה ואחרים שכל אחד צורך מהם שירותים באופן יומיומי. אט אט הרבה מאד עסקים הבינו שלא מדובר בטרנד חולף אלא בשירותים מותאמים שחייבים להינתן בדרגה כזו או אחרת וגם אם היה מדובר רק בתחילת הדרך הרי שעם הזמן גם השירותים הווירטואליים האלה הפכו לנפוצים יותר ויותר. אתר אינטרנט ייחודי שנקרא שירות בקליק מרכז בתוכו את כל המידע הדרוש לשם פנייה אל אותם גופים וחברות ואת הדרך אל מערכי שירות הלקוחות שלהם. לא תמיד זה קל ופשוט להבין איך הכי נכון לפנות אל שירות הלקוחות ובזכות אתר זה – כיום זה בהחלט הרבה יותר קל. כאשר מדובר על בנקים אין ספק שמדובר באתגר לא קטן בשל רגישות המידע שצריך להציג באופן וירטואלי.

שירות לקוחות של בנקאיים ללא סניפים פיזיים

עולם הבנקאות עשיר ומגוון וללא ספק אין זה פשוט לתת שירות לקוחות לבנקים שמלכתחילה הוקמו כחלק ממהפכת האינטרנט, כלומר ללא סניפים פיזיים. פפר שירות לקוחות , למשל, הוא שירות לקוחות ייחודי שחייב להיות זמין ונוח ליצירת קשר מעצם היותו של הבנק וירטואלי ודיגיטלי בלבד. מי שהקים וייסד את הבנק מתגאה בהיותו חדשני וייחודי בכך שלא צריך להסתמך על הלקוחות בתשלומים שנדרשים כאשר יש סניפים פיזיים לתחזק וללא ספק מדובר בשירותי בנקאות פורצי דרך. אם עד לפני כמה שנים היה טאבו שעל פיו שירותי בנקאות חייבים להיות פרונטליים בלבד הרי שהגיעה רשת האינטרנט וטרפה את הקלפים. אם ממילא הבנק הוקם על בסיס דיגיטלי ומסתמכים בו רק על אפליקציה ואתר אינטרנט – הרי שגם מערך שירות הלקוחות צריך להיות חדשני, פורץ דרך וכזה שמתבסס על הרשת כאשר הלקוחות מעוניינים ליצור קשר ולברר מידע חשוב.

כשאתר השירות בקליק מתגייס למען הגולשים

גם הלקוחות של בנק וירטואלי כמו פפר לא בהכרח יידעו תמיד לאן או למי עליהם לפנות על מנת לברר מידע או לשאול שאלות. אתר השירות בקליק מציע להם חלוקה נוחה ואינטואיטיבית לקטגוריות כך שקל למצוא כל חברה שרוצים או צריכים ליצור איתה קשר ובהקלקת עכבר אחת קצרה ומהירה מקבלים עמוד שמוקדש כל כולו לאותה החברה. כאן ימצאו הלקוחות את כל הדרכים ליצור קשר, בין אם דרך מספר טלפון, אתר רשמי או אפילו קיצורי דרך למחלקות ספציפיות. ללא ספק אתר זה מהווה עוד נדבך בקשר שבין מערכי שירותי הלקוחות לבין הלקוחות של כל החברות ויהיה הרבה יותר קל לבסס בדרך זו תקשורת חיובית, איכותית וכמובן יעילה. הלקוחות לא יתייאשו לפנות אל שירות הלקוחות ויידעו שיש להם אל מי לפנות ולקבל מענה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here