ביקור שר המודיעין
דוברות עיריית מגדל העמק

ח"כ אלי כהן הגיע לביקור והבהיר: "לא יהיה מצב שאחתום על הפרויקט בלי שמגדל העמק לא תיכלל בו. הקשר שלי לעיר הוא כמו בחבל הטבור"

בשבועות האחרונים מספר לא מבוטל של חברי כנסת הגיעו למגדל העמק, ביניהם: השרה אורלי לוי אבקסיס, חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' ואופיר סופר ובשבוע שעבר היה זה אלי כהן שר המודיעין ואזרח הכבוד של העיר.
השר כהן שומר על הנוהג לבקר בעיר בכל מספר חודשים ולסייע וגם לפגוש מקרוב את חבריו הרבים בעיר. כהן כשר הכלכלה לשעבר היה גורם משמעותי בהתפתחות אזורי התעשייה במגדל העמק. כהן נפגש עם ראש העיר אלי ברדה, סגנו אלי בקסיס, חברת מועצת העיר אלגריה בן קסוס ומנהלי מחלקות נוספים.
"שמחתי להגיע למגדל העמק ולהיפגש עם הנהגת העיר וחבריי", כך אמר כהן בתחילת דבריו והוסיף: "היה לי הזכות למנות את המדען הראשי ויו"ר הרשות לחדשנות עמי אפלבאום, מנכ"ל ק.ל.א לשעבר, כאן במגדל העמק שהביא גאווה גדולה לעיר. אחד הדברים שאני מתכוון לקדם הוא שילוב של בני נוער בתחום הסייבר והטכנולוגיה. בתכנית שאני מקדם מגדל העמק תהיה חלק באותה תכנית. אני אהיה כאן תמיד לטובת העיר. יש כאן אנשים חמים וכל פעם מחדש אני שמח לראות מקרוב את ההתפתחות של העיר".
אלי ברדה סיכם את הביקור ואמר: "שמחנו לארח את אזרח הכבוד של העיר השר אלי כהן. אנחנו נרגשים לשמוע את התכניות של השר לקדם תכנית שתכלול את בני ובנות הנוער של העיר".

ביקור שר המודיעין
דוברות עיריית מגדל העמק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here