ד"ר עליזה בלוך השתתפה בשבוע הספר בקריית שמונה והציגה את ספרה "להחזיק את הגשר הזה" - הספר היחיד שנכתב על קריית שמונה בתקופת המלחמה
"אנשי החינוך רואים שהגשר שמחזיק את החברה הישראלית רועד, אך הם לא ייתנו לו לקרוס. תחת אש – הם מחזיקים אותו" ביום שישי האחרון השתתפה ד"ר... לקריאת הכתבה »