קרדיט: Freepik

ישנן דרכים לא מעטות לשדרג את איכות החיים בבית על ידי שימוש באביזרים שונים. חלק מהאביזרים האלה הם ייחודיים ויקרים יחסית, אך ישנם גם אביזרים במחירים נוחים, שניתן לשפר באמצעותם דברים שונים בחיים בבית, כולל את רמת הבטיחות של הגרים בו. ישנו מגוון רחב מאוד של אביזרים כאלה לבית, ואנו מביאים לכם כאן שניים מהם, שיכולים להוות שדרוג לכל בית.

ידית לדלת כניסה

סוג אחד של אביזרים המתאימים לשדרוג הבית הוא ידית לדלת כניסה. לידיות לדלת כניסה יש תפקיד כפול – גם בהיבט האסתטי והסגנוני וגם בהיבט הפונקציונלי והשימושי. בהיבט השימושי, ידית לדלת כניסה צריכה להיות חזקה מספיק וגם להיפתח ולהיסגר בצורה נוחה, בהתאם להעדפות של בעלי הבית. ניתן למצוא ידיות שונות עם רמת גמישות וקפיציות שונה, אך הדבר החשוב בבחירת ידית לדלת כניסה הוא החומרים האיכותיים שמהם היא עשויה. בנוסף לכך, לידית לדלת יש חשיבות עיצובית, ובעזרת בחירת ידית נאה ומסוגננת, ניתן לשדרג את המראה הכולל של פתח הבית.

בלם חלון

מוצר נוסף לבית שמומלץ להכיר הוא בלם חלון. בלם החלון, שנקרא גם מגביל פתיחת חלון, הוא מכשיר שניתן להתקין על מסילות הזזה של חלונות, ולהגביל את יכולת הפתיחה של החלון עד לנקודה מסוימת. בלם החלון הוא אביזר שקל מאוד להתקין, והוא יכול להתאים לכל סוג של מסילת הזזה. כאשר נועלים את מגביל החלון, הוא אינו מאפשר פתיחה של החלון מעבר לנקודה שבה הוא נעול, וכך עד שבוחרים לשחרר את הנעילה שלו.

מגביל פתיחת חלון שכזה משמש בעיקר כאביזר בטיחות. בבתים בהם ישנם ילדים קטנים שמסתובבים בחופשיות ברחבי הבית, שימוש בבלם חלון יכול למנוע תאונות רבות, ולגרום לכך שהילדים אינם יכולים לפתוח את החלון בעצמם. כך ניתן להגן עליהם מפני תאונות ונפילות. בלם חלון משמש גם למזעור היכולת של פורצים להיכנס לבית, מכיוון שנעילת בלם החלון גורמת לכך שגם מבחוץ לא ניתן לפתוח את החלון.

אביזרים שניתן למצוא בחנות פלמט

את כל האביזרים האלה לשדרוג הבית, ביחד עם מוצרים רבים נוספים, ניתן למצוא בחנות המקוונת של פלמט. פלמט היא חברה וותיקה, שהחלה את דרכה כחברה משפחתית, וכיום היא יצרנית של פריטים טכניים רבים לבית וכן מוכרת ומשווקת פריטים ואביזרים לבית, החל מידיות לדלתות ובלמי חלון ועד כלי עבודה שונים ומוצרים חדישים של מערכות בית חכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here