עפולה-הנהלת העיר הטובה ביותר
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

מאות עובדי עירייה, גמלאים ותושבים הגיעו להרמת הכוסית המסורתית לראש השנה במהלכה התייחס ראש העיר אבי אלקבץ לעשרה חודשים הראשונים מאז נבחר לתפקיד ולתכניות הרבות לקראת השנים הבאות.

ראש העיר אבי אלקבץ, רב העיר שמואל דוד, סגני ראש העיר חביב פרץ, שלמה מליחי ועו"ד צורי כהן, מנכ"ל העירייה שלום שלמה, יו"ר וועד עובדים יוסי חן, חברי מועצה, מנהלי אגפים ומחלקות, מאות עובדי עירייה וגמלאים, ספקים ותושבים התאספו להרמת הכוסית המסורתית של הרשות לקראת ראש השנה.

עפולה-הנהלת העיר הטובה ביותר
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

את הטקס פתח מנכ"ל הרשות שלום שלמה שבירך את העובדים לקראת החג וכך עשה גם יו"ר וועד עובדים יוסי חן. ראש העיר אלקבץ סקר בפניי העובדים את העשייה הרבה של הרשות מאז נבחר לתפקיד בדיוק לפני 300 ימים ובראשם פתיחת שנת לימודים היסטורית במסגרתה חנכה הרשות לא פחות מ-18 גני ילדים אותם סיימה לבנות תוך פחות מחצי שנה, שלושה אגפים חדשים בבתי הספר גוונים, תדהר ואורט, פתיחת בית ספר יסודי חדש צומח וקבלת אישורים לבניית בית ספר חדשים בקרוב. בנוסף התייחס אלקבץ לפסטיבלים ואירועי התרבות הרבים שהפיקה העירייה ובראשם "אירועי קיץ 360" לכל הגילאים, לכל המגזרים ובמוקדים שונים ברחבי העיר, אירועי עצמאות בפארק העירוני, פסטיבל הבירה בפארק הרכבת, עדלאידע עירונית, אירועי מדרחוב שבועיים בשדרות ארלוזורוב, תוספת של מאות מקומות חנייה ברחבי העיר, חנוכת מבנה למורשת האתיופית, מזרקה חדשה לילדים בפארק העירוני ועוד ועוד.

עפולה-הנהלת העיר הטובה ביותר
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

בסיום דבריו הצהיר אלקבץ כי על פי תכנית העבודה תשים בשנה הקרובה הרשות דגש על פיתוח בשכונות וביניהם עפולה עילית שם מוקמת בימים אלה שכונת מגורים חדשה עם 1,700 יח"ד, פארק "נחל המורה" החדש שהיה תקוע מספר שנים ובימים אלה החלה העבודה במקום, גם בשכונת C1 נבנים בימים אלה 1,700 יחידות דיור ולצדם מוקם בימים אלה פארק שחוצה את השכונה מקצה לקצה עם גן שעשועים, שבילי אופניים ופינות ישיבה וכן בשכונת גבעת המורה שבחודשים האחרונים בוצעו שם שדרוגי תשתיות ובשנה הקרובה תזכה למיקוד מאמץ. כמו כן התייחס אלקבץ בדבריו לעובדי הרשות, הודה להם על המאמץ והעבודה הקשה מדי יום וציין כי הנהלת העירייה כיום היא הטובה ביותר שהוא זוכר זה עשרות שנים. אלקבץ סיכם את דבריו ואמר: "בראש מעייננו דבר אחד – איכות החיים של תושבי עפולה בעשור הקרוב ולכן נמשיך בעשייה חיובית, בונה ותורמת. אנחנו יכולים להיות גאים במה שעשינו וכולנו עוד נהיה גאים על מה שנעשה" סיכם אלקבץ. את המפגש סיכם רב העיר שמואל דוד בברכה לתושבים, לעובדים ובמסר חיובי לקראת החג.

עפולה-הנהלת העיר הטובה ביותר
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here