קרדיט תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק

טושטוש כלב מסוג רועה גרמני זכר כבן 6 שנים לערך, נמצא נטוש קירח ועזוב במגדל העמק בסוף חודש נובמבר. הכלב נאסף על ידי צוות השירות הווטרינרי העירוני והובל "למרפאה לחיות רחוב" שברשותה.
מיום שנאסף הבחינו בכלב רזה, כחוש ורעב, עם לקויות עוריות כרוניות המתבטאות בגרד בלתי פוסק, פצעים עמוקים ומזוהמים וחתכים באזורים שונים. הכלב לא נשא שבב ולא היה משויך וככל הנראה ננטש עקב מצב בריאותו.

קרדיט תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק

בשל מצבו הירוד הוחלט לטפל בו במרפאה ולא לשלוח אותו לשהות בכלביה העירונית כפי שכלבים אחרים נאספים אליה עד שיחלים. צוות המחלקה התאהב בטושטוש ומלבד הטיפול הרפואי שהזדקק לו, הצוות העניק לו שם, טיפל, שיחק, הוציא לטיולים מידי יום בבוקר ובערב מזה כחודשיים כמעט.
הותקן עבורו "כבל רץ" ברחבת המרפאה ע"י מחלקת הטכני של העירייה, וברוב הימים ניתן לראות אותו מתרוצץ ונובח ברחבה. כמובן שמאז שהגיע קיבל את כל החיסונים, הושתל תחת עורו שבב ושויך לעיריית מגדל העמק. לימים כשטושטוש יסיים את שהותו יימסר לבית חם.
ישנם הרבה בעלי חיים שמגיעים במצבים קשים "למרפאה לחיות הרחוב" ומקבלים את הטיפול המלא והמסור מצוות שלם ביניהם רופאה וטרינרית, לוכדת בעלי חיים שמתפעלת מידי יום את המתקן, וצוות מתנדבים שבלעדיהם כל זה לא יכול היה להתרחש במגדל העמק. "זו הזדמנות לומר תודה לרועי בניסטי ויובל גרייצמן ולצוות המחלקה הקבוע שלנו בראשם ד"ר ליאת חדד שמתפעל מידי יום בשבוע, גם בשישי ושבת, גם בלילות ובחגים את המרפאה שמעניקה טיפול למאות בעלי חיים בשנה. מודה לראש העיר אלי ברדה, לסגן ומ"מ סרגיי אוקלנדר ולמנכ"ל העירייה שלום זוזוט שמעניקים לנו יד חופשית ותקציבים להענקת טיפול בבעלי החיים", אמר כפיר לוי מנהל מחלקת התברואה ברשות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here