אוהל
קרדיט Pixabay

חופשה משפחתית או חופשה עם חברים בטבע מצריכה מכם המון ארגון מראש. כחלק מתהליך הארגון אתם צריכים לברר האם יש לכם את כל ציוד השטח שצריך, כמו: אוהל, מחצלת גדולה, צלייה, כיסאות לישיבה, מזרן, כריות, שמיכה, צידנית ועוד פריטים שהם חשובים לכם. לרוב המשפחות והחברים קיים רוב הציוד, אך בגלל שבכל פעם הכמות האנשים משתנה, יש צורך להתאים את הציוד בהתאם. לכן רצוי בשלבים הראשונים לדעת כמה אנשים תהיו בטיול, האם יש להם ציוד מתאים, לתאם מראש איזה חסר ולהתארגן על הציוד החדש והרלוונטי. חברת סברס מציעה אפשרויות לינה רבות באתר האינטרנט שלהם, ויחד עם זאת גם אביזרים רבים נוספים שישלימו לכם את מה שחסר.

בחירת האוהל – החלק החשוב

רגע לפני שאתם בוחרים באוהל חלומותיכם, אתם צריכים לדעת כמה דברים לפני הרכישה. בשלב הראשון כדאי ואף רצוי לוודא שהפתיחה של הכניסה היא מהירה ונוחה ולא נתקעת. לרוב אפשר לפתוח בקלות את הרוכסן, אבל תבדקו מראש שהפרט הזה עובד כמו שצריך. בנוסף, כמה זמן לוקח להקים? אילו פרטי ציוד מגיעים ואיך משתמשים בהם – מומלץ לשאול את החברה שממנה אתם קונים, מה מגיע בתוך העסקה והאם יש הוראות בנייה והקמה. ואם אתם לא כל כך רוצים להתעסק בהקמה ובנייה בשטח, יש היום אוהלים שכאשר אתם מוציאים אותם מהאריזה הם נפתחים. זה יתרון אדיר! חשוב לדעת שלרוב מדובר באוהלים קטנים ולילדים.

איזה מבנה אוהל תבחרו?

הידעתם שיש אוהלים מעוגלים ויש מרובעים? לרוב אנחנו רגילים לישון באוהל בצורת איגלו, ככה לפחות אנחנו זוכרים מהילדות. אבל קיימים היום כמה סוגים שכדאי שתכירו, אולי תרצו לשנות הפעם לצורה מרובעת? נתחיל באיגלו, מדובר באוהלים המוכרים, כאשר יש פתיחה לכיפת השמיים וניתן לקפל ולאחסן אותם כמעט בכל מקום. הם עמידים במים, רוחות ומאוד נוחים להרכבה. בשונה מהאיגלו, יש את אוהלי הקאבין שהם מרובעים ומלבניים. נראים כמו חדר, הוא מכיל הרבה יותר אנשים (עד שמונה), מצריך שטח רב לפריסה, הוא מגיע עם צליה ועוד. אך הוא פחות עמיד בתנאי מזג האוויר בגלל צורתו.

לסיכום, חברת סברס הוותיקה והמנוסה במתן שירות ומכירת ציוד מקצועי, מציעה לכם סוגים שונים של אוהלים, ומאפשרת לכם בחירה רחבה ותואמת לצרכים שלכם. חייגו עכשיו 02-5021295

מוצ'ילה

רבים מכם מכירים את המילה הספרדית מוצ'ילה, תיק גדול לנסיעות ארוכות ולטיולים. התיק הפך להיות פופולרי בעקבות המסעות לדרום אמריקה ומהר מאוד השתלב יפה מאוד גם בטיולים אחרים ברחבי העולם. ישראלים שטסים לטיולים של חצי שנה ואף יותר, נוהגים לקחת עמם תיק גב גדול ולשים בתוכו את כל חייהם, ממברשת שיניים ועד לכל סוגי הנעליים האפשריים. אם גם אתם מתכננים לצאת לטיול ארוך בארץ ובחו"ל וזקוקים לתיק גב גדול שיכיל הרבה דברים, אנחנו מציעים לכם לברר עוד היום על התיקים ולבחור אחד רלוונטי שעומד בצרכים שלכם. חברת סברס מוכרת מאוד במכירת ציוד מקצועי לשטח, ובפרט בתיקי גב רחבים וגדולים, שיאפשרו לכם לאחסן בתוכם המון. יש לכם כמה אפשרויות בחירה, כל מה שאתם צריכים הוא להתרשם באתר שלהם, להוסיף לעגלה ולקנות.

איך תבחרו מוצ'ילה?

יש כמה פרמטרים חשובים בבחירת מוצ'ילה או מקלות הליכה לטיול הבא שלכם. אם מדובר בטיול הראשון שאתם יוצאים אליו או בטיול הארוך הראשון שאתם מתכננים, מומלץ שתקראו את השורות האלו ותיצמדו להן, אתם תודו לנו. בשלב הראשון כדאי לברר שמדובר בתיק איכותי. כלומר, לשאול לגבי הבד, האם הוא חזק? עמיד במים? יש לו תאים חיצוניים ופנימיים? כמה? האם קיים ריפוד לגב? ריפוד אורתופדי? בשלב השני מומלץ לנסות את רצועות הנשיאה ולברר האם הן נוחות לכם על הגב, בכל זאת אתם תצטרכו לשאת את התיק על גבכם לאורך הטיול. חשוב שהוא יהיה נוח. והחלק השלישי ולא פחות חשוב, האם יש גישה לכל האביזרים שלכם אחרי שארזתם הכל? מאוד רלוונטי לבדוק את זה כאשר אתם יודעים שלא תצטרכו לפרוק את כל התיק כדי למצוא את השמפו שלכם.

איך תדעו אם בחרתם מוצ'ילה נכון?

לכל גבר ואישה יש צרכים שונים בבחירת מוצ'ילה, לכן מאוד מומלץ להכין רשימה של דברים שחשובים לכם בבחירת התיק. אחרי שהכנתם את הרשימה, תתחילו בתהליך החיפוש ואל תהססו לשאול שאלות. יש תיקים שמתאימים גם לנשים וגם לגברים, הם מגיעים בצורות ונפחים שונים, תתרשמו ותבחרו את המיועד.

לסיכום, סברס היא חברה מצוינת, מנוסה וותיקה במכירת תיקים גדולים לטיולים ארוכים בארץ ובעולם. ומציעה לכם אפשרויות בחירה רבות, כל שנותר לכם הוא להתרשם ולרכוש בקליק. חייגו עכשיו 02-5021295

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here