אטרקציות בצפון – מגוון אטרקציות מהנות לכל המשפחה

יוצאים לחופשה מפנקת בצפון הארץ? אחרי שמצאתם את המקום הנכון להתארח בו בצפון הארץ, זה הזמן להזמין ולמצוא לכם מקום גם באטרקציות מובילות בצפון. אז איך מוצאים אטרקציות בצפון? איך יודעים אילו מקומות יפים בצפון כדאי להגיע ובאיזו עונה? איך מוצאים מקומות בילוי בצפון שפתוחים גם בסופ"ש? כל הפרטים במאמר זה.

מבחר אטרקציות לבחירה בצפון הארץ

  • גני חיות ומשקים שונים – אוהבים בעלי חיים? רוצים להכיר אותם מקרוב? זה הזמן לבקר באחד מגני החיות שבאזור הצפון, כמו: ג'ונגל כיף שהינו ג'ונגל טרופי לבעלי חיים בעמק הירדן, כמו יער הקופים שנמצא ביודפת בגליל המערבי, כמו גן גורו שממוקם בניר דוד והינו גן חיות אוסטרלי עם חיות מעניינות במיוחד ועוד. בנוסף ישנם משקים רבים וחוות שניתן לבקר בהם. זוהי חוויה המתאימה לכל הגילאים ולכל המשפחה.
  • טיולי רכיבה על סוסים – ישנן חוות סוסים רבות באזור הצפון, שם תוכלו לבצע טיולי סוסים מהנים עם מדריך. לדוגמא: חוות מונפואטויטו שממוקמת בפארק גורן בגליל המערבי, כמו חוות סוסים ורד הגליל, חוות רם ברמת הגולן, חוות סוסים נקודת חן ברמת הגולן ועוד.
  • פיינטבול – מגוון של אתרי פיינטבול שמספקים אטרקציה מהנה לכל המשפחה. כמו: פיינטבול נוב ברמת הגולן, פיינטבול רפטינג בנהר הירדן ועוד רבים וטובים. זהו משחק אתגרי וסוחף לכל המשפחה.
  • חדרי בריחהאטרקציות בצפון למבוגרים וגם לילדים מסוג חדר בריחה אלו אטרקציות מבוקשות מאוד. בחדרי בריחה למשפחות תוכלו ליהנות ממשחק סוחף ומגבש לכל המשפחה. כיום, יש המון חדרי בריחה באזור הצפון שפעילים בכל ימות השבוע.
  • החרמון – האטרקציה המובילה בחורף בארץ, היא ללא ספק אתר החרמון. אז אם אתם רוצים ליהנות ממגוון אטרקציות בצפון בחורף, או לארגן טיולי שבת בצפון בחודשי החורף, בואו לחוות את אתר החרמון וליהנות מהשלג הקסום.

אטרקציות לילדים בכל ימות השבוע

אם אתם מחפשים אטרקציות לילדים בשבת, או פעילויות לילדים בצפון באמצע שבוע, אז המבחר הוא רב מאוד. בנוסף לרשימה שמופיעה דלעיל, תוכלו למצוא אטרקציות נוספות ובנוסף גם מקומות לטייל בצפון כמו: פארקים, שמורות טבע, מסלולי הליכה בטבע, מסעדות ובתי קפה, ראפטינג, אתרים בצפון כמו מוזיאונים ועוד רבים וטובים.

גם בחודשי החורף יש פעילויות רבות לכל המשפחה בצפון הארץ. מבין אטרקציות בצפון בחורף שמובילות יותר אלו האטרקציות במקומות סגורים כמו: חדרי בריחה, קניונים ועוד, וכמובן גם את אתר החרמון.

 

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here