צילום - באדיבות עמותת רצים בשביל לתת

איגוד ערים כינרת אירח את מרוץ "חרמון אילת 2021", ביזמת עמותת "רצים בשביל לתת", למען הוסטל טבריה.

מרוץ השליחים התקיים במסלול "שביל סובב כינרת", פרויקט דגל של איגוד ערים כינרת, שמטרתו מתן נגישות לכלל הציבור לחופי הכינרת. במרוץ השתתפו קבוצות רצים ותורמים, חברת או פי סי אנרגיה, חיילי צה"ל וכן שמונת הנערים, לאורך 67 ק"מ סביב הכינרת בתשעה מקטעים. הכול במטרה לגייס תרומות לטובת הוסטל טבריה.

 

"מרוץ חרמון אילת 2021" הגיע לסיומו בחוף מפרץ אמנון בכינרת, שם פגשו את דנה בכר, מאיגוד ערים כינרת, שברכה את המשתתפים. שרון כרם וצוות ההוסטל עם בועז ארגוב, שניצח על הניהול הלוגיסטי של האירוע, כיבדו את כולם במלונים ואבטיחים קרים, משם המשיכו המשתתפים לפעילות אתגרית "אאוטדור" עם שלמה פרטנר ובסיום נהנו מארוחה משובחת ובילוי בחוף.

שבי לוי, מעמותת 'רצים בשביל לתת' אמר, כי כל מה שציפו לו התקיים במרוץ וכי כלל המשתתפים נהנו מאוד. הוא הודה למארגנים ולאיגוד ערים כינרת על האירוח בחוף ובמיוחד ליוני דותן ודניאל וקנין מהאיגוד, שהתגייסו באהבה למשימה.

 

צילום – באדיבות עמותת רצים בשביל לתת

הוסטל טבריה, הינו בית לבני נוער בסיכון גבוה ומצוקה קשה, בגילאי 14-18, המתמודדים עם בעיית שימוש בחומרים פסיכו אקטיביים. מצבי הסיכון מתאפיינים בחיי רחוב, בביצוע עבירות, בשימוש לרעה על רצף ההתמכרות לסמים ואלכוהול. טיפול בבעיות התמכרות בקהילה פתוחה. החניכים לומדים בבית ספר "ברנקו וייס" בטבריה, במסלול בגרות ולכל נער מותאמת תכנית אישית על פי צרכיו, יכולותיו ונטיות ליבו. בהוסטל ישמחו להתגייסות למען הנערים ושינוי המציאות בחברה ולתרומות נוספות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here