צוות רשות הכינרת בסיור עם משרד הפנים בחוף צאלון
צילום - איגוד ערים כינרת

בהמשך לסיור מקצועי שנערך על ידי פקח משרד הפנים וצוות איגוד ערים כינרת, בתום עבודות הבטיחות שהתבצעו בחוף צאלון, עקב עליית המפלס, נסקרו כלל התשתיות שטופלו במרחב החוף המתפרש על שטח של 85 דונם ואושרה פתיחת החוף לרחצה.

עידן גרינבאום, יו"ר איגוד ערים כינרת וראש מועצה אזורית עמר הירדן אומר, כי הוא שמח לבשר לקהל הרחב על פתיחת חוף צאלון היפיפה, אשר יוכל לשרת נופשים כבר בסוף השבוע הקרוב, בו צפוי קהל רב בחופי איגוד ערים כינרת. גרינבאום מציין, כי בחוף צאלון תוכננו עבודות נוספות ומקיפות על ידי איגוד ערים כינרת, שחלק מתפקידו הינו פיתוח חופים, אך פרויקט רחב זה של החוף יידחה למועד מאוחר יותר עקב המצב. עוד מזכיר גרינבאום לקהל להקפיד על שמירת הנחיות "התו הסגול" וכן על הניקיון של החופים והמים. גרינבאום מציין, כי גם בחופי הכינרת וגם במורדות הירדן הדרומי, מתבצע פרויקט הסברה בשיתוף רשות הכינרת ומועצה אזורית עמק הירדן, על חשיבות שמירה על ניקיון המים והחופים וכי על האזרחים להיות אחראים הן לביטחונם האישי ושל זולתם והן ולניקיון האתרים, הנחלים והכינרת.

בסקירת החוף, טרום אישור הפתיחה לקהל הרחב, נבדקו גם מבני השירותים והתבצעה בדיקה למערכת הכריזה בעמדת המצילים שנמצאה תקינה וכבר מופעלת בשעה זו.

בחניון החוף ניתן עתה להכיל 250 כלי רכב, אך עקב הנחיות משרד הבריאות ומשרד הפנים בהתאם להנחיות "התו הסגול" לחופי הכינרת, ייסגר ויפתח החוף , כמו שאר חופי איגוד ערים כינרת השקטים, בהתאם לתפוסה.

בסיור בחוף צאלון השתתפו אייל להיאני פקח משרד הפנים, דנה בכר מנהלת אגף מינהלת הכינרת ברשות הכינרת, אריה סגרון מנהל מחלקת ניהול ותפעול חופים, שלום רנד מהנדס אגף מינהלת הכינרת, אביאל הראל מחלקת הנדסה ואהרון בן-נעים מנהל חוף דוגית-צאלון.

פרטים על חופי איגוד ערים כינרת ניתן לקבל ללא תשלום בכוכבית כינרת 55477*

צוות רשות הכינרת בסיור עם משרד הפנים בחוף צאלון
צילום – איגוד ערים כינרת

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here