קרדיט צילום-טלי-בר

איגוד ערים כינרת מפרסם מכרז חדש לקראת עונת הקיץ הקרובה 2023

לניהול חוף גופרה במזרח הכינרת

בהמשך למכרזים דומים שפורסמו להפעלת החופים על ידי זכיינים בחוקוק צפון, וחוף דוגה ששוקם ופותח, נפתח גם מכרז חדש לתפעול חוף גופרה במזרח הכינרת.

חוף גופרה, ממוקם במזרח הכינרת, דרומית לשלוחת נוקייב וצפונית לחוף סוסיתא וקיבוץ עין גב.

שמו של החוף גופרה נגזר מהנביעה המינראלית הטבעית שבו, הייחודית לכינרת, והינו אחד מ- 16  החופים השקטים בניהול איגוד ערים כינרת, בהם נאסרת השמעת מוזיקה והקמת רעש, מודל חדשני בישראל, שהפך חופים אלו לפופולאריים ומועדפים בקרב משפחות.

חוף גופרה משתרע על שטח רחב של 65 דונם, עם רצועת חוף באורך של כ-900 מטרים. האזור הצפוני בחוף, אינטנסיבי יחסית מבחינה תיירותית, בו חוף רחצה מוכרז, מתחמי שהיית נופשים, אפשרויות קמפינג מגוונות חניון רכב, מתקני משחק, מבני שירותים ומלתחות, חנות נוחות ומזנון, כאשר חלקו הדרומי מאופיין בריבוי עצי אקליפטוס ותיקים היוצרים אווירה פסטוראלית קסומה. בגופרה עובר גם 'שביל סובב כינרת', המיועד לטיול רגלי סביב הכינרת.

חניון הרכב של גופרה כולל כ-500 מקומות חניה. הכניסה לכל חופי איגוד ערים כינרת הינה ללא תשלום והגבייה הינה לחניה לרכב לפי שעה.

מסמכי המכרז מפרטים את מגוון השירותים בחוף אשר מציעים בנוסף אפשרויות שונות למיזמי שייט, כמפורט במסמכי המכרז. פרטים באתר האינטרנט של איגוד ערים כינרת

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here