קרדיט: Photo by rc.xyz NFT gallery on Unsplash

אנחנו, בני האדם, חיים בעולם לא פשוט. אנחנו עובדים קשה, מתאמצים בכל יום ורוצים למצוא הזדמנות לנוח ולהירגע. בדיוק בשביל זה יש הופעות. אלו הרגעים בהם אנחנו יכולים כמו לצאת מעצמנו, מחיי היום, יום ולמצוא רגע של אושר, כזה שחיים בשבילו. הופעות הן ההזדמנות שלנו לצחוק, להיות מופתעים, ליהנות מכמה שעות באירוע בו אנחנו לא זוכרים את כל מה שמעיק עלינו. רגע בו אנחנו יכולים פשוט ליהנות בלי תנאים. הופעות מוזיקה, תיאטרון וכדומה, אנחנו יכולים להניח כי אתם מכירים. אבל מתי בפעם האחרונה הייתם בהופעה של אומן חושים? נשמע מעניין? אתם אפילו לא יודעים עד כמה. הצטרפו אלינו למסע מופלא ומרגש במיוחד.

מה עושה אומן חושים בעצם?

אומנות חושים היא אומנות, בה האומן כמו 'קורא את המחשבות' של מי שנמצא מולו. הוא יכול פתאום לשלוף את השם של הבחורה בה התאהבתם ביסודי. הוא יכול לגלות את המספרים של חשבון הבנק שלכם רק מלהביט בפנים שלכם ועוד. האומנות הזו כוללת כל מיני טכניקות. למשל, קריאה של שפת גוף או של הבעות פנים. הרי אנחנו יודעים, כי בני האדם מתקשרים לא רק במילים. אנחנו מתקשרים בדרכים רבות נוספות. למשל, אנחנו משתמשים באינטונציה שלנו כדי להעביר מסר, אנחנו אפילו יכולים לעשות הבעות בפנים, אליהן אנחנו לא בהיכרח מודעים אבל הן יכולות להעיד על מה שאנחנו באמת חושבים. אומנות חושים לוקחת את כל הידע הזה והופכת אותו להופעה חד פעמית, מרגשת. אגב, זו הופעה המתרחשת תמיד פעם אחת. כיוון שבכל פעם, עולים אורחים חדשים על הבמה, מה שהופך את המופע ייחודי רק עבור הקהל שנמצא באולם.

כמה מילים על האומן הישראלי המצליח בעולם

בין האומנים הישראלים המצליחים בעולם ובישראל כמובן, הוא ליאור סושרד. סושרד הוא ממש מטאור ישראלי אשר כבש כמעט כל פסגה אפשרית. אגב, את דרכו התחיל בחיפה, בהופעות ימי הולדת לילדים של השכנים. בהמשך, סושרד נסע אחרי הצבא לארצות הברית. שם התחיל להופיע ובצירוף מקרים מעניין ישב במסעדה עם חברים, לא רחוק מברברה סטרייסנד. סושרד זיהה את הפוטנציאל והחליט לעשות טריק למלצרית ליד השולחן. כיוון שסושרד מיומן ומוכשר כל כך, כל הנוכחים במסעדה התקרבו לראות במה מדובר. סטרייסנד שנכחה באירוע התרשמה כל כך, עד שהיא הזמינה את סושרד ללוות את מסע ההופעות שלה ברחבי ארצות הברית. משם, הדרך להופעות אצל הכוכבים הגדולים בהוליווד הייתה קצרה. אנחנו מדברים על הופעות אצל בנות משפחת קרדישיאן, על הופעה אצל לא אחרת מאשר ג'ניפר לופז בבית הפרטי וכן הלאה. אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל מה שטוב לכוכבים הגדולים בעולם, טוב גם עבורינו.

יש הופעות אותן פשוט אסור להחמיץ

כולנו אוהבים הפתעות. זה כנראה נמצא בגנים האנושיים. הרי כולנו רוצים לקבל יום אחד מעטפה בדלת או מתנה ארוזה בקפידה. כולנו נהנים מהרגע בו אנחנו פותחים חבילה כדי לגלות מה נמצא בפנים וכדי ליהנות מהתחושה הזו של הציפייה. הופעה כמו של ליאור סושרד, היא לקחת את החוויה הזו לאקסטרים. זו הופעה מלאה בצחוק, הפתעות ובעיקר, אינטרקציה עם הקהל. כאמור, הופעות מהסוג הזה הן לעולם חד פעמיות. פשוט מפני שהקהל משתנה כל הזמן. לכן, בכל פעם, אתם תגלו כי ההופעה הפכה מעט שונה. לא משנה אם מדובר על סתם יום רגיל או על יום מיוחד בו ראוי לחגוג, קחו את מי שאתם אוהבים ולכו לראות הופעה. אתם לא תתחרטו על הבחירה הזו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here