קרדיט canva

למה צריך ייעוץ לאיטום?

הסבל הגדול ביותר שכל בית מגורים עשוי לעבור הוא כפי הנראה נזילות, אבל רק מי שזכה להכיר מקרוב את החוויה יכול להזדהות עם המשפט האחרון. חבלות עונתיות לאיטום המבנה מביאות איתן מגוון עשיר של נזקים קטנים וגדולים, פגיעה משמעותית באיכות חיי הדיירים והרבה תסכול. למרבה הצער, למרות שכולנו משתדלים לוודא שוב ושוב את תקינות האיטום, תקלות חוזרות ונשנות באיטום הגג הן נפוצות מאד, וניתן לומר שלרוב מדובר בגגות מועדים לפורענות אשר בעליהן נאלצים מדי תקופה לשלם בסבל משפחתי וגם מחיר יקר כדי לתקן שוב את הגג. אליעזר גרינברג, יועץ איטום ומנהל פרויקטים בבניה ואיטום בישראל מזה עשרות שנים, יודע לזהות את הנקודה. מתברר שתחום איטום מבנים הוא אחד התחומים המורכבים ביותר בבניה, וזקוק לא רק לעובד מקצועי, אלא בעיקר ליועץ בעל ניסיון נרחב בתחום,  כדי להבטיח תוצאות לטווח ארוך.

למה צריך יועץ

בניגוד למה שכנראה רוב דיירי הבתים מניחים, איטום אינו מילה נרדפת לזפת לפני הגשם, אלא שם כולל לעולם שלם של חומרים, שיטות, טכניקות, מכשור וכללים שונים, שריח הזפת המוכר לנו הוא רק הקצה שלהם. התמורות והחידושים העולמיים בתחומי הבנייה והחומר לא פסחו על אופציות האיטום וכל מה שהיה פעם בלתי אפשרי היום הינו אפשרי ונגיש לכל בית אב בישראל. אם בעבר מבנים מורכבים, ישנים או בעלי ארכיטקטורה מסובכת היו מועדים לנזילות שונות בנקודות תורפה כאלו ואחרות בגגותיהם, היום עם הקדמה המקצועית בתחום ניתן לפתור כל בעיה מבנית או אחרת ולאטום את אלו באופן מוחלט ולאורך ימים. קבלן איטום מורשה בעל ניסיון רחב בתחום, יבוא לסקירה ובדיקה מעמיקה של הנזילה, מוקדיה וסיבותיה, ויציע פתרון ארוך טווח, איכותי ומקצועי, מתוך הידע המגוון שלו, עבור הבעיה הספציפית.

רגע לפני שזה קורה

למרות שרובנו מודעים לכך פעמים רבות זה נעלם בבליל המטלות המשפחתי, החובה לבדוק את מצב האיטום טרם עונת הגשם. ניתן להניח בוודאות שכל חורף מותיר רישומים בגג ככל שיהיה חזק, וסביר בהחלט שמפעם לפעם עלולים הנזקים המצטברים להגיע לכדי משהו ממשי. ההפתעה המרה של נזילה ביום של גשם כאשר מזג האוויר בחוץ מקשה על הטיפול בגג ומזג האוויר בפנים סוער שלא בטובתו, עשויה להימנע באמצעות ביקורת מבנים מקצועית ואחראית, שתשים לב מבעוד מועד לנקודות שזקוקות לטיפול ותעניק ייעוץ מלא.

זקוקים לפתרון איטום איכותי? ביקורת מבנים מקצועית? אליעזר גרינברג לשרותכם עם מלוא הניסיון. צרו איתי קשר בטלפון או באתר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here