קרדיט - Canva

הפריט הכי שימושי, וכנראה גם הכי מדובר מכל פריטי הריהוט והאבזור בפינת עבודה הוא ללא כל ספק הכיסא. הכיסא עליו יושב העובד במשך שעות ארוכות ביממה, זוכה ליחסי ציבור מגוונים מכל קצוות הקשת, החל מהעובדים ותלונותיהם המתמידות, המשך בחברות השיווק השונות של מוצרי הריהוט ועולם המשרדים, וכמובן אין לשכוח את תפקידם של האורטופדים וחברות הנוחות והבריאות השונות שלא טומנות את ידן בצלחת ומוסיפות עניין וצבע לתפקידם המתוקשר של כסאות משרד. כסא מחשב ארגונומי, כסא מנהלים, כסא גיימיניג ועוד לא מעט שמות וביטויים. ובכל זאת ואולי דווקא בשל כך, בבואו של מנהל משרד להליך ביצוע רכישת הכסאות גובר הבלבול על הידע, חיפושי אינטרנט מניבים בדרך כלל לא מעט הצעות ופיתויים, המלצות שונות ומחירי כאסח רק ליומיים, וכל מה שיכול להסיט את תשומת ליבם של בני אנוש לעסקאות מהירות שעשויות על פי רוב להיות ממש לא יעילות. צוות התכנון והיעוץ של גרין פתרונות ריהוט למשרדים מלווה משרדים כבר שנים לעבר הריהוט המדויק עבורם, מציע כמה כללים ראשוניים כדי שלא להיאבד בסבך.

אילו כסאות אינם מתאימים לכם

כיסא מחשב אמור למלא תפקיד אחד ויחיד- להוות מושב יעיל לפעילות האנושית המתבצעת במשרד שלכם. תפקיד חשוב ומשמעותי ללא כל ספק, אשר דורש מהכיסא מספר תכונות בסיס קריטיות שלא ניתן לוותר עליהן. ראשית, הכיסא צריך להתאים לתנאי השטח במשרד- יש למדוד את גודל עמדת המחשב לה אמור להתאים הכסא, כדי שלא לרכוש בטעות כיסא מחשב ארגונומי יקר ומעוצב- שאינו נכנס היטב בפינת העבודה ובשל כך הוא הופך להיות בלתי נוח ובלתי יעיל. עדיפות תהיה תמיד לכיסא בעל אפשרות כוונון גובה יעילה, כך שללא ספק תתאים לגובה השולחן ואורך רגלי העובד, נתונים שקשה יותר למדוד. תכונת בסיס נוספת צריכה להיות נוחות המשענת והמושב, כדי לוודא שהעובד יוכל לבצע את עבודתו ברציפות ולהשקיע את מוחו בעבודה בלבד ללא שכאב גב יטריד אותו. כיסא נוח הוא תנאי בסיס לעובדים טובים וחברה מצליחה. הנתון השלישי עשוי להיות רמת הבריאותיות של הכיסא, וזה פשוט אם אתם מעוניינים להיות בוסים טובים.

כסא מותאם למשרד

מלבד תנאי בסיס אלו אשר בלעדיהם אינו ראוי הכיסא לשמש אתכם או את עובדיכם במשרד ככל שיהיה, ישנם נתונים נוספים הנגזרים מן התנאים האישיים שלכם, שיש לשים לב אליהם, גלגלים איכותיים לכיסא במשרד גדול שדורש תיוק קלסרים וכדו', התאמת עיצוב למשרדי קבלת קהל, ועוד.

עם הייעוץ של גרין אתם יכולים להיות רגועים. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here