קרדיט: samtattoos.com

החלטתם לעשות קעקוע, וללא ספק זוהי החלטה מרגשת. להחלטה הזאת יש חשיבות גבוהה ולכן גם אם לקח לכם זמן להחליט על סקיצה, או בכלל, על סגנון או לקבל השראה ממקום זה או אחר אתם עושים זאת נכון. השלב הבא הוא לבחור אמן קעקועים מקצועי, מיומן, ששומר על תקנים סטריליות והיגיינה וליהנות מקעקוע חדש ומרגש. איך עושים זאת? מיד תגלו את הכל.

איך לבחור אמן קעקועים לקעקוע שילווה אתכם כל החיים

בחירת אמן קעקועים היא לא דבר של מה בכך. מדובר על נושא שמצריך התייחסות ובחירה מוקפדת. ישנם אמנים שעובדים בסגנון ריאליסטי, אחרים דואגים לאומנות מופשטת יותר וישנם אלו שיוצרים סקיצה אומנותית בעצמם וזוהי כבר אומנות של ממש. הצעד הראשון שלכם הוא להחליט מה אתם רוצים, לאחרי כן, הנה עוד שני צעדים שחשוב שתעשו לבחירה נכונה:

  • צפו בעבודות קודמות

חשוב שתבחנו עבודות קודמות כדי לראות האם הכישורים האמנותיים של אותו אמן קעקועים מתאימים לכם. שימו לב לפרטים הקטנים כמו דיוק, איכות העבודה ובקשו לראות קעקועים גם חודש או חודשיים לאחר שהם כבר החלימו על מנת לוודא שהם אכן נראו כפי שנעשו בהתחלה ולא השתנו עם הזמן, יש לכך משמעות רבה.

  • שימו לב לסטריליות

שימו לב לחומרים בהם המכון משתמש. כפפות חד פעמיות, חומרי חיטוי, כיסוי ניילון על כוננית הכלים בהם משתמשים לצורך יצירת הקעקוע, סדינים חד פעמיים על מיטת הקעקועים ועוד. אם אמן הקעקועים מבצע את כל הצעדים הסטריליים הללו ללא ספק אתם במקום הנכון. אם אתם מחפשים הסרת קעקועים בירושלים חשוב שתדעו שגם בתהליך של הסרת קעקועים יש לוודא מקצועיות גם בנושא הסטרילי. מכון קעקועים מקצועי לעולם לא יזלזל בבריאותכם.

האם קעקוע יכול לדהות?

קעקועים עם הזמן עלולים לדהות והצבע והמתאר שהיו ברורים עלולים להשתנות עם השנים. חשוב למלא את הקעקוע במידה והינו עם צבעי מילוי או הצללות. המומחים של סטודיו קעקועים בירושלים SAM TATTOO מעידים על מספר גורמים שמביאים לדהיית הקעקוע:

  • סוג העור
  • שימוש בפיגמנט
  • מקום הקעקוע
  • חשיפה לקרינה אולטרה סגולה
  • גיל המטופלים

כך או כך, כאשר אתם מטופלים במכון מקצועי, אין באמת סיבה שלא יהיה לכם עם מי לדבר לגבי דהייה של קעקוע וגם חידוש ומילוי הקעקועים יעשו במקצועיות ברמה גבוהה.

מהו ספטום ולמה עושים אותו?

ספטום הוא למעשה פירסינג של מחיצת האף בין הנחיריים, קרוב יותר לקצה האף. יש לציין שפירסינג במחיצה הוא סוג הניקוב העתיק ביותר, והיה נהוג בשבטים עתיקים ועל כן יש לו סממן משמעותי עוד בהיסטוריה. בעולם המודרני יותר, פירסינג במחיצה הוא דרך נוספת לביטוי עצמי ייחודי עבור אנשים שאוהבים פירסינג. Sam Tattoo Shop הוא גם סטודיו לקעקועים וגם חנות לפירסינג. כאשר אתם מחפשים חנות פירסינג ירושלים היא ללא ספק המקום בשבילכם. שלבו לעצמכם טיול נעים בעיר המבוקשת ביותר בעולם, ופנקו את עצמכם בפירסינג או קעקוע ייחודיים המבטאים אתכם. הסטודיו מצויד בצוות מקצועי ומיומן בעל כישורים גבוהים ואומנותיים, לצד שמירה על תקנים וסטריליות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here