קרדיט: Pixabay.com

ציוד משרדי הוא דבר בסיסי וחשוב בכל משרד. ניתן למצוא היצע רחב של ציוד משרדי אך אחד המכשירים הנחוצים ביותר עבור משרדים הוא מגרסת נייר. ניתן לראות כיום את מגרסת הנייר כמעט בכל משרד. המגרסה מאפשרת לשמור על ביטחון ופרטיות על ידי גריסה של חומרים רגישים באופן שמונע גניבת זהות או זליגה של נתוני לקוחות, מוצרים, סודות עסקיים ועוד.

סוגים שונים של מגרסות למשרד

ישנם סוגים שונים של מגרסות נייר במגוון סגנונות, גדלים ויכולות שונות. ניתן למיין את המגרסות השונות בהתאם לשימוש שלהן ולפי חיתוך הנייר. כמו כן, ישנן מגרסות אשר גורסות את הנייר לרצועות וישנן מגרסות אשר גורסות את הנייר לפתיתים. מגרסה למשרד בניגוד למגרסה ביתית תהיה לרוב איכותית יותר והיא תוכל לגרוס כמות גדולה של גיליונות נייר בו זמנית, חומרים קשים כגון: מעטפות מלאות או מסמכים שמהודקים. המנוע של המגרסה למשרד יהיה בעל יכולת לעבוד ברצף זמן ארוך יחסית בניגוד למנוע של מגרסה ביתית שיהיה חלש יותר.

בשל העובדה כי מגרסה במשרד משמשת לצורך אבטחת מידע שכן חלק מהניירות שגורסים מכילים מידע רגיש, חשוב מאוד להקפיד על מגרסה שגורסת בצורה יסודית ואיכותית. במקרה הזה גריסה לרצועות תהיה שיטה פחות מאובטחת שכן ניתן לחבר את הרצועות הארוכות יחד ולהגיע למסמך המקורי בצורה קלה באופן יחסי. גריסת פתיתים לעומת זאת היא מאובטחת יותר שכן היא מציעה את גריסת הנייר לפתיתים קטנים מאוד, כך שלא תהיה אפשרות לשחזר את המסמך שנגרס.

החברות המובילות בשוק למגרסות נייר

אם אתם מחפשים את מגרסת הנייר הטובה ביותר למשרד שלכם, כדאי שתכירו את החברות המובילות ביותר בשוק בתחום:

Fellowes מהווה את המותג הטוב ביותר בתחום מגרסות. המותג מהווה שם נרדף למגרסה איכותית שיש לה ביצועים גבוהים ועמידות גבוהה. היא רלוונטית מאוד לשימוש משרדי ומסחרי. התכנון ההנדסי של המגרסות של המותג מיועד לספק ביצועים מתקדמים וכן לעמוד בפני עומסי שימוש כבדים. המגרסות אמינות וחדשניות והן ידועות כיום כמגרסות המובילות בעולם. המותג מציע תמיכה רחבת היקף למוצריו והוא מציע צוותי שירות לקוחות בעלי ידע מקצועי שיענו על כל שאלה ויספקו תמיכה אישית. המגרסות מבית היוצר של Fellowes מציעים פתרונות חדשניים שעונים על צרכי גריסה חשובים כגון: AutoMax לגרסת שגר ושכח, מערכת מיוחדת שמונעת הפרעות, מעכת שנועלת באופן אוטומטי את מגירת הנייר במהלך גריסה וזאת בכדי למנוע גישה לבזבוז נייר.

מותג נוסף של מגרסות שכדאי להכיר הוא HSM- מדובר על מגרסות המיוצרות על ידי חברה העוסקת בתחום מעל ל30 שנה. כל המגרסות מיוצרות ברמה גבוהה ביותר בגרמניה ומאושרות על ידי מכון התקנים. הן מותאמות לגריסת כל סוג של מסמך לרבות כרטיסי אשראי, דיסקים ועוד. מעבר לכך הן בעלות יחידות חיתוך שעשויות מפלדה מוצקה אשר גורסת כל דבר בצורה איכותית ויעילה. למגרסות של החברה יש מנגנון בטיחות למניעת הפעלה לא מכוונת.

מותג נוסף שמוביל כיום בשוק מגרסות נייר למשרדים הוא: Dahle- גם במקרה הזה מדובר על מגרסות שמיוצרות בגרמניה ומקבלות כמובן תו תקן. הן איכותיות מאוד וחזקות מאוד. המגרסות הללו מאפשרות גריסה איכותית של כל מסמך ולא רק מסמכי נייר. אלא גם חומרים עמידים יותר.

אם אתם מעוניינים לבחור את המגרסה המתאימה ביותר למשרד שלכם, כדאי שתבחרו קטלוג מגרסת נייר של החברות המובילות ביותר בשוק שבו תוכלו להתרשם מההיצע הרחב ובהתאם לנתונים השונים לבחור את המגרסה הרלוונטית לכם.

מדוע חשוב שתהיה לכם מגרסת נייר במשרד?

אין ספק כי מגרסה במשרד היא דבר חשוב ביותר. לא פעם יש צורך לשמור על המידע הרגיש בארגון ולמנוע את הפצתו. גריסה יסודית ואיכותית של כל המסמכים שמכילים מידע רגיש מכל סוג, יכולה ללא ספק להעניק לכל בעל משרד את האפשרות להעלים כל מידע רגיש ולהוציא אותו מכלל שימוש וכך בעצם לשמור על המידע החשוב של הארגון.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here