קרדיט: pixabay

בחירת עורך דין פלילי בצפון

בבואכם לבחור עורך דין פלילי בצפון, בין אם זה ברמת הגולן, בכרמיאל, או בעכו, ישנם מקורות מידע מגוונים שעשויים לסייע לכם בתהליך הבחירה, מקורות מידע אלו יכולים לספק לכם את כל הכלים הנדרשים על מנת שתוכלו לבצע את הבחירה הנכונה. נכון להיום, ניתן ליהנות ממקורות מידע נגישים רבים בהם ניתן ליהנות ממידע עדכני ורלוונטי הקשור לעורכי דין בכלל ועל עורכי דין פליליים בפרט. עם זאת, חשוב לדעת איך לעשות שימוש באותם מקורות מידע, כיצד לדעת שמקורות המידע הללו אמינים והכי חשוב – כיצד לברור מתוכם את רשימת עורכי הדין אליהם תפנו.

בטרם נפרט מהם אותם מקורות ונציין מה הם הפרמטרים החשובים ביותר שעשויים להשפיע על תהליך בחירת עורך הדין, חשוב להדגיש כי גורם הזמן משחק פקטור משמעותי. לעתים, בחירת עורך דין פלילי בקריות אמורה להתבצע מיד עם ביצוע מעצר או בטרם החקירה. כך למשל, במצבי חירום, אדם שמתגורר שנעצר בחשד לביצוע עבירה בעיר עכו, יעדיף לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי בעכו ואילו אדם המתגורר המתגורר באיזור אשקלון, יעדיף לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי באשקלון. מכיוון שההליך הפלילי עוסק בדיני נפשות, הרי שחשוב מאוד שלא לדחות את הבירור ויש לקבל החלטה מהירה, אך מושכלת ויעילה. חשוב גם לקבל את ההחלטה כאמור באופן מהיר, אחרת הטיפול בתיק עשוי להיפגע.

 מקורות מידע למציאת עורך דין פלילי

אחד המקורות היעילים הוא ללא ספק האינטרנט. נכון להיום, ניתן למצוא מגוון עורכי דין פליליים באינטרנט וכן למצוא אתרים אשר בהם תוכלו למצוא חוות דעת אמינות ומהימנות.  מעבר לכך, ניתן למצוא מדריכים שמתמחים בתחום המשפט הפלילי ולהם יש אינדקסים של עורכי דין פליליים. בנוסף, גם באמצעות הרשתות החברתיות כגון פייסבוק תוכלו להתרשם מעורך הדין המיועד. בנוסף לכך, ניתן תמיד לברר עם בני משפחה, חברים ומכרים וכן אנשי מקצוע שיש להם זיקה לתחום ולקבל המלצה על עורך דין פלילי בהתאם.

 אז כיצד תבצעו את הבחירה הנכונה?

מעבר לכך שעליכם לוודא שעורך הדין העוסק בתחום הוא בעל רישיון עריכת דין, הרי שיש לבחון היטב כי עורך הדין עוסק במשפט פלילי וממוקצע בתחום. בעולם המשפט ישנן אינספור תחומי התמחויות ולכל תחום יש את הייחודיות שלו. כשאנו מדברים על משפט פלילי – אין מקום לטעויות! ראשית, עליכם לוודא שעורך הדין בעל ניסיון בתיקים דומים או בעבירות דומות במהותם לתיק שלכם. שנית, עליכם לבחון זמינות ונגישות – כשמדובר בהליך הפלילי יש לכך משמעות רבה. לעתים, אדם החשוד בפלילים עשוי למצוא עצמו בחקירה, אשר במסגרתה הוא נדרש לייעוץ משפטי מעורך דינו באמצע הלילה. שלישית, אמינות ויושרה – מומלץ להיזהר מעורכי דין שמבטיחים הבטחות כבר בשלב ההליך. בסופו של יום, עליכם לזכור כי מי שמקבל את ההחלטות במשפט הפלילי הוא לא עורך הדין שלכם. עורך הדין שלכם עשוי להביא לתוצאות וכמובן שזה תפקידו – אך הוא אינו יכול להיות ערב לכך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here