קרדיט: Photo by Arno Senoner on Unsplash

תחושת הביטחון, היא כנראה המצרך החשוב ביותר לחיים מאושרים. כולנו רוצים להרגיש בטוחים במקום בו אנחנו גרים או עובדים. כולנו רוצים להרגיש כי אנחנו מקיפים את עצמנו בגורמים אשר יכולים באמת לשמור עלינו. החדירה של הטכנולוגיה לשוק האבטחה שיפרה את היכולת שלנו אכן להבטיח הגנה מלאה. היום, גם אם יוצאים מחוץ לבית וכן הלאה, עדיין אנחנו יכולים לשמור על עצמנו תוך שאנחנו משתמשים במצלמות אבטחה למשל וכיוצא באלו. עם זאת, הרי שיש דברים אותם אנחנו לא יכולים לפתור באמצעות טכנולוגיה בלבד. לכן, במאמר היום, נדבר על שימוש בטכנולוגיה מתקדמת. מתי הטכנולוגיה לא מספיקה ואיך לבחור חברת שמירה אשר תספק לכם הגנה אמיתית. נשמע מעניין? המשיכו לקרוא.

קודם כל אנחנו צריכים להבין מה אפשר לקבל מטכנולוגיה

אז אנחנו בכל זאת רוצים לפתוח עם רשימה קצרה של חידושים טכנולוגיים אשר בהחלט יכולים לבוא לעזרתנו במידת הצורך:

  1. מצלמות אבטחה מתקדמות: דרך המצלמות אנחנו יכולים כמובן לתעד את המתרחש. במידה ואנחנו רוצים למסור מידע בדיעבד לרשויות אכיפת החוק. אנחנו יכולים גם להשתמש במצלמות כדי לקבל מידע בזמן אמת על המתרחש בעסק או בבית. המצלמות היום יודעות להתחבר למכשירים חכמים ולמעשה, לספק לנו את כל המידע הדרוש בזמן אמת. כלומר, גם אם משהו קורה בבית או בבית העסק ואתם רחוקים, תמיד תוכלו לשמור על שליטה ולדעת מה מתרחש.
  2. חיישנים ייחודיים: אם אתם למשל רוצים להבטיח כי רק העובדים יורשו להיכנס לחניה של המשרד וכדומה, אפשר להציב חיישנים. יש כאלו פשוטים. כלומר, כל שצריך לעשות הוא להציג תעודה או ללחוץ על כפתור כדי לעבור אותם. אפשר כמובן להשתמש במערכות מורכבות יותר, כאלו אשר יזהו למשל את לוחית הרישוי של הרכב וכן הלאה.
  3. אינטרקום: זה אולי מכשיר השליטה הטוב ביותר עבור מי שרוצים לשלוט על מי נכנס לבניין או לבית. אינטרקום היום הוא מכשיר נהדר. שכן אפשר לפתוח אותו ולזהות במצלמה מי נכנס. מדובר על טכנולוגיה אשר למעשה הפכה בשנים האחרונות לסטנדרט החדש.

אבל הטכנולוגיה לא יכולה להגיב בזמן אמת

נניח והשתמשנו בכל העזרים הטכנולוגיים שיש לעידן החדש להציע ועכשיו מה? אם אנחנו רוצים להיות בטוחים כי אנחנו מוגנים, אנחנו צריכים שיהיו לנו כלים להזעיק עזרה במידת הצורך. לכן, חברות אבטחה מבוקשות, לא רק מסייעות ללקוחות שלהן לבחור את הציוד שיתן להם תחושת ביטחון. אלא, הן מפעילות שירותי מוקד מובילים. שירותי מוקד יכולים להיות חמ"ל אשר מביט כל הזמן בנעשה בבית העסק ובמידת הצורך מזעיק צוות למקום. שירותי מוקד יכולים להיות מי שדואגים לכך שהמערכות יעבדו ללא שום תקלה ובמידת הצורך יפעילו אנשי צוות. כלומר, אנחנו צריכים לדעת כי יש מי שנותן לנו גב ונותן לנו תחושת ביטחון אמיתי. מה שבאמת, רק שירותי מוקד למעשה יכולים לעשות כמו שצריך.

תמיד טוב להגיב לאירוע לפני ההתרחשות

אנחנו, בני האדם, אוהבים לדחות מה שאפשר לדחות לפעם אחרת. אנחנו אוהבים לעשות את מה שנוח לנו לעשות והמחשבה על אירועים שאולי יתרחשו ואולי לא, בדרך כלל רק מעוררת בנו מועקה. אבל האמת היא כי יצירה של תחושת מוגנות היא קריטית. כאשר אנחנו בטוחים כי אנחנו והקרובים שלנו מוגנים, אנחנו יכולים לדעת שאין לנו ממה לדאוג. יתרה מזאת, אנחנו לא נתפוס את עצמנו לאחר מעשה ונשאל מדוע לא ביצענו את הפעולות הללו לפני כן. זה הזמן לבחור חברת אבטחה אשר תעניק לכם שירות מצויין.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here