איך עיצוב כרטיסי ביקור יכול לשנות את התשובה של הלקוח
מקור FREEPIK

החלק הקשה ביותר בניהול עסק הוא ההגעה ללקוחות חדשים והפיכה שלהם מלקוחות פוטנציאליים ללקוחות המבצעים רכישות ותורמים להגדלת ההכנסות של העסק. על מנת להגיע ללקוחות הללו משתמשים אנשי המכירות או הבעלים של עסקים קטנים המעוניינים לקדם את העסק שלהם במגוון שיטות. עם השיטות הנהוגות אפשר לציין חלוקה של חומרים כתובים המסבירים את מהות העסק ואת מגוון המוצרים או השירותים שהוא מספק. בנוסף, מעניקים אנשי המכירות מגון רחב של תשורות, שכל אחת מהן יכולה להיות בשימוש אצל מי שמקבל אותה לאורך זמן. עם התשורות מהסוג האמור אפשר לכלול מוצרי דפוס שונים – החל מיומנים, שהם מוצר נגרש וחיוני מאד, וכלה בלוחות שנה, בדגש על לוחות שנה שאפשר לתלות על הקיר. אבל כששוקלים את המגוון הרחב של מוצרים ותשורות אפשריים, הדבר חשוב ביותר שיכול לשנות את התוצאה מהקצה אל הקצה הוא דווקא כרטיס הביקור. מה זה בעצם כרטיס ביקור? למה דווקא הכרטיס הקטן הזה יכול לשנות את היחס של הלקוח ואת התשובה שלו להצעה העסקית? להלן התשובות – כדאי לקרוא ולזכור.

כרטיס ביקור והמשמעויות שלו

כרטיס ביקור הוא כרטיס קטן שבדרך כלל עשוי מנייר איכותי מצופה בחומרים שונים. הציפוי כאמור נועד להגביר את הנראות של כרטיס הביקור מצד אחד ולאפשר לו להישמר לאורך זמן בלי לאבד את האיכויות ואת המראה שלו מצד שני. השימוש בכרטיסי ביקור התחיל בשלב כל שהוא במהלך המאה הקודמת, בשלב שבו הטכנולוגיה אפשרה ייצור של מוצרי דפוס קטנים יחסית ברמה גבוהה של איכות ונראות ובמחיר סביר. גם לאחר המעבר אל המאה עשרים ואחת ולמרות הטכנולוגיות החדשות שנכנסו לשימוש, עדייו כרטיס הביקור שומר על המעמד הבכיר שלו בדרך לקשירת עסקאות חדשות. כרטיס ביקור איכותי העשוי מחומרים יוקרתיים והמעוצב בעיצוב ייחודי ויוקרתי מעיד כאלף עדים על האוחז בו ועל החשיבות שהוא מייחס ללקוחות הפוטנציאליים הבאים איתו במגע. מנהל רכש או פונקציונר בכיר שבא במגע עם איש מכירות או מנהל מכירות האוחז בכרטיס ביקור איכותי, יראה בכרטיס הזה סוג של מחמאה הניתנת לו, שכן איש המכירות השקיע מאמצים רק על מנת ללכוד את תשומת הלב שלו. ואם ההשקעה בכרטיס היא גדולה, מאד יכול להיות שגם המוצרים שמציע אותו איש מכירות הם איכותיים. עיצוב כרטיסי ביקור ביחד עם החומרים שמהם הוא עשוי, יכולים להפוך לכרטיס הכניסה של העסק ללקוח חדש. לא ניתן להגזים בחשיבות של כרטיס הביקור בדרך לעסקה חדשה.

כרטיס הביקור וקבלת החלטה עסקית

כפי שכבר הוזכר לעיל, המטרה של איש המכירות היא להגיע לפונקציונר הבכיר האחראי על הרכש ולשכנע אותו לכל הפחות לנסות להכיר את המוצרים או השירותים שהוא מספק. זאת במטרה להיווכח ברלבנטיות שלהם ולבחון את ההתאמה שלהם לצרכי העסק ולמטרות שלו. בתהליך הזה יש חשיבות רבה לקשר האישי שאיש המכירות מצליח לייצר עם איש הרכש או האחראי אצל הלקוח. אבל ביחד עם זה, יש חשיבות רבה גם בסימבוליות הנובעת מכרטיס ביקור איכותי, יוקרתי ומעוצב כהלכה שעליו רשומים גם פרטי ההתקשרות בצורה ברורה. הסטטיסטיקה מוכיחה שכרטיס ביקור איכותי עשוי להיות ההבדל שבין דחייה בלך ושוב, לבין החלטה לסגור עסקה ראשונית לבדיקת הייתכנות של קשר עסקי עתידי. מעוניינים לדעת עוד? רוצים לעצב עבור העסק שלכם כרטיסי ביקור מהמעלה הראשונה? צרו קשר כעת והמקצוענים של ננופרינט יחזרו אליכם בהקדם. הם יסייעו לכם בעיצוב כרטיס הביקור ובבחירת החומרים שישמשו להפקת הכרטיס. זאת, על מנת שהכרטיס הזה יאפשר לכם להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here