קרדיט: svagocircus.co.il

כולנו רוצים להפיק אירוע אותו אף אחד לא יישכח בזמן הקרוב. אבל רגע לפני שנדבר על הפקת אירועים גדולה מהחיים, אנחנו רוצים להזכיר עוד משהו שכולנו אוהבים. קרקס. זוכרים את הסיפורים על הקרקסים של פעם? אלו בהם הופיעו להטוטנים עם כדורים, מטפסים על החבל ועוד? אתם יודעים מה? אתם יכולים להביא את האגדה עד האירוע שלכם. כן, אנחנו אומרים אמת. מופעי אש הם כבר לא משהו השמור רק לעיירות נידחות במרכז אמריקה בשנות העשרים של המאה התשע עשרה. היום, אנחנו יכולים להביא אליכם את המופעים עד הבית. אנחנו מזמינים אתכם ליהנות מכל מה שיש לקרקס להציע. הופעות מיוחדות, סדנאות ועוד. בעידן בו נדמה כאילו כבר כולנו ראינו הכל, אנחנו כאן כדי להוכיח לכם כי עוד לא ראיתם שום דבר.

הגיע הזמן לתת לאורחים להשתתף

לפעמים אנחנו לא ממש שמים לכך לב, אבל אנחנו יושבים הרבה מאוד שעות בחללים סגורים, מבלים מול המסכים והגיע הזמן שלנו גם להניע את הגוף. עכשיו הזמן שלנו לתת לאורחים שלנו להשתתף גם הם בפעילות ולהפוך כמעט לאומני קרקס בעצמם. סדנאות קרקס אותן אנחנו מעבירים מתאימות לבני גילאים שונים. אנחנו יודעים לעשות את ההתאמות הנדרשות כדי להפוך ילדים ומבוגרים אומני קרקס ליום אחד. האמינו לנו, מדובר על חוויה יוצאת דופן, מלהיבה ומטורפת. ברגע בו נכנסים לעניינים, תגלו כי גם בכם טמון אומן במה מיוחד במינו. אנחנו מאפשרים לאורחים להתנסות, לגלות על עצמם דברים חדשים ולהפוך ברגע לילדים. כמובן, הפעילות מתאימה לילדים, תלוי בצרכים שלכם.

אבל זה לא הכל

מחפשים רקדניות לאירועים? מיצגים מרהיבים? גם את זה אנחנו יכולים להביא לכם. אנחנו מתמחים ביצירת תוכן וקונספט לאירועים. אנחנו כאן כדי להפוך את האירוע שלכם לשורה של חוויות יוצאות דופן. כאמור, זה עידן בו לעיתים נדמה כאילו כבר ראינו הכל. בשביל זה אנחנו כאן, כדי להראות לאורחים שלכם משהו חדש, מפתיע ויוצא דופן.

זה הזמן שלכם לדבר איתנו

ערן עבאדי הקים את קרקס סוואגו כדי לשמח אנשים. עבאדי הוא אומן במה יוצא דופן בתחומו ומי שמביא איתו תשוקה והתלהבות בניסיון לספק לכם חוויה בלתי נשכחת. יש לכם אירוע בקרוב? רוצים לשמח את הילד או הילדה ביום ההולדת? דברו איתנו עוד היום. אנחנו כאן כדי לשמח אתכם וכדי להפיץ את האומנות שלנו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here