צילום דוברות כללית

אילנה זיסמן, ממרפאת צפת מרכז זכתה בתואר כפול – מתנדבת מצטיינת של כללית מחוז צפון ויקירת העיר צפת. מעל 20 שנה, בכל יום ראשון, אילנה זיסמן, תושבת העיר צפת, מגיעה למרפאת כללית צפת מרכז ודואגת לצרכי המטופלים והצוות כשעל פניה חיוך רחב.
אם לא פגשתם את אילנה במסגרת ההתנדבות שלה במרפאה, אז כנראה פגשתם אותה מתנדבת במחלקת היילודים במרכז רפואי זיו בצפת, בביטוח לאומי, בבית הקשיש מרכז סביונים כליצנית רפואית, במרכז קליטה או במשטרת ישראל.

בגיל 18 לאחר שהכירה את בעלה, מנחם ז"ל, עברה אילנה להתגורר עימו בעיר צפת ונולדו להם 4 ילדים. אילנה עבדה בסוכנות היהודית בצפת והייתה פעילה בהקמת יישובי הגולן והמצפים בגליל. לצד ההתנדבות רבת השנים, סיימה לימודי תואר ראשון בקרימינולוגיה.

חבריה במרפאה כתבו על אילנה שהמעורבות והאכפתיות שהיא מגלה הפכו אותה לחלק ממשפחת כללית.
"אילנה מאוד חרוצה, מסורה, מלאת נתינה בלי תמורה והכל באהבה גדולה. אישיותה החיובית, הנעימה והמקצועיות מהווים דוגמה ומופת לכלל עובדי המרפאה".

"אחרי פעילות התנדבותית מעל 20 שנה, לקבל הוקרה זה מרגש. ההרגשה יוצאת מן הכלל. זהו כבוד גדול. זה נותן לי כח להמשיך הלאה עם הפעילות והעשייה שלי" שיתפה אילנה בהתרגשות.

"אני שמחה שאנו זוכים לברך ולהוקיר את אילנה על העשייה המבורכת שלה לאורך השנים הרבות. המטופלים ואנו זוכים לעבוד עם אישה יקרה ומסורה" בירכה אילנה פישמן, מנהלת משאבי אנוש של מחוז צפון בכללית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here