שופר בפארק בקורונה
קרדיט צילום: אור תורה סטון

אירועי 'שופר בפארק' בעפולה הכוללים תקיעות שופר ופעילות חוויתית ברוח החג ייערכו השנה תחת מגבלות הקורונה הכוללות עטית מסיכות וחלוקה לקפסולות

תוכנית 'יחד' מבית רשת 'אור תורה סטון' בשיתוף ארגון רבני צהר והחברה למתנ"סים יקיימו השנה את אירועי 'שופר בפארק' בעפולה תחת מגבלות הקורונה. 'שופר בפארק' הוא אירוע קהילתי לכל המשפחה המשלב את ערכי ראש השנה הכוללים בין היתר תקיעות שופר, ואמירת 'תשליך' ופיוטים ברוח יהודית ישראלית חוויתית.

שופר בפארק בקורונה
קרדיט צילום: אור תורה סטון

האירועים ייערכו השנה ביום ראשון ה-20.9 (היום השני של ראש השנה) בשעה 17:00 במרכז הנוער של רובע יזרעאל, בבית פוזנק בגבעת המורה ובשיכון עובדים בית ויצו בבית אשכול (פרטים נוספים באתר יחד-זהות). האירועים יתקיימו תוך הקפדה על עטית מסיכות ובחלוקה לקפסולות בהתאם להנחיות ההתקהלות של משרד הבריאות.

מטרת אירועי שופר בפארק לאפשר לציבור חילוני גדול שאינו מגיע לבתי הכנסת בתקופת החגים להרגיש את החיבור ומהות החג על פי תפישתו ואמונתו. השנה הפעילות תאפשר לתושבי העיר המשתייכים לקבוצות סיכון שאינם יכולים להגיע לבית הכנסת ובראשם אוכלוסיית הגיל השלישי לצאת ידי חובת שמיעת קול שופר מהגינה הקרובה ואף ממרפסת ביתם.

שופר בפארק בקורונה
קרדיט צילום: אור תורה סטון

הרב כתריאל ברנדר, נשיא וראש מוסדות 'אור תורה סטון' מדגיש כי "מיזם שופר בפארק יאפשר לאלפי ישראלים בכל רחבי הארץ לשמוע תקיעת שופר במרחב הציבורי והפתוח תוך שמירה על בריאותם וביטחונם. דווקא כעת, כשאנחנו בתקופת הקורונה, ושומעים מסביבנו לא אחת שיח של קיטוב ופילוג, חשוב מתמיד לחבר בין ציבורים וקהלים שונים על רקע הסמלים המשותפים לכולנו והשופר מעניק הזדמנות טובה לכך מאחר וזו תפילה ללא מילים שכל יהודי יכול להתחבר אליה".

יו"ר ארגון רבני צהר הרב דוד סתיו: "האתגר השנה הוא עצום, אנו מעריכים שאנשים יחששו להגיע להגיע ולכן עושים את כל המאמצים לתת את תחושת הביטחון המרבית עבור כלל ישראל ומזמינים את כל מי שחפץ להגיע לשמוע שופר, אירוע מרומם נפש לכל יהודי באשר הוא".

שופר בפארק בקורונה
קרדיט צילום: אור תורה סטון

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here