כבר בחופשת הפסח נקיים הפעלה לילדים ונוער על בסיס הספר
צילום: אלבום פרטי

כשציגי  כרסנטי מעפולה וחיים אושרי מנתניה , הגיעו לגבעת התחמושת כדי להציג במוזיאון ובספריה המתחדשת את ספר הילדים שכתב הסופר עמנואל בן סבו אודות הקרב, לילידם ונוער.

הם זכו  לחיבוק משמעותי מאלון ולד, מנהל השיווק באתר ובנו של לוחם הצנחנים רמי ולד ז"ל , שנפל בקרב בגבעת התחמושת. ולד: "כבר בפסח הקרוב  אשמח שאנשי הצוות באתר ישתמשו בספר לפעילות עם נוער וילדים". במוזיאון המתקדם והמתחדש התרגשו הצנחנים לראות את תמונתו המיתולוגית של דוד רובינגר, חתן פרס ישראל. סגירת מעגל.

התהליך המרשים שמוביל אלון ולד, מנהל השיווק באתר הלאומי גבעת התחמושת, נותן אותותיו וניכר לעין, את המקום פקדו עד לפני ההתחדשות 110 אלף מבקרים בשנה, כיום פוקדים למעלה מ-400 אלף מבקרים ובהם תנועות הנוער, בתי ספר ואורחים מחו"ל. את השינוי הזה ניתן לייחס לתהליך שהוביל ולד בו חיבור הסיפורים לאנשים ומיצגי מולטימדיה.

כבר בחופשת הפסח נקיים הפעלה לילדים ונוער על בסיס הספר
צילום: אלבום פרטי

כשהצנחנים ציון-ציגי  כרסנטי וחיים אושרי מהתמונה המיתולוגית הניצבת בגאון במוזיאון המתחדש, הגיעו לגבעת התחמושת, נרשמה התרגשות רבתי, לא בכל יום סמלים חיים מגיעים לביקור. שני הצנחנים הגיעו עם הסופר עמנואל בן סבו שכתב את ספר הילדים 'אריות על הגבעה' בהשראתם.

"גבעת התחמושת זהו הבית השני שלנו", אומר חיים אושרי וציגי כרסנטי מוסיף: "הגענו להעניק למוזיאון ולספריה באתר את הספר המרגש 'אריות על הגבעה', כדי שיהיה סיפור חי, אנושי, מרגש לבני הדור הצעיר".

אלון ולד התרגש מאוד מהמחווה כשקיבל שני עותקים מהספר למוזיאון ולספריה בגבעת התחמושת, ואמר כי הוא מקווה שכבר בחג הפסח, כאשר אלפים פוקדים את האתר, תתקיים  פעילות מיוחדת לילדים ונוער על בסיס הספר.

כבר בחופשת הפסח נקיים הפעלה לילדים ונוער על בסיס הספר
צילום: אלבום פרטי

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here