אלקבץ השתתף בחנוכת המפקדה החדשה של חטיבת כפיר
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה.

ראש העיר עפולה אבי אלקבץ הוזמן כאורח הכבוד בחנוכת המבנים של בסיס המפקדה החדש של חטיבת 'כפיר' אותה אימצה עיריית עפולה.

משלחת מעיריית עפולה, העיר המאמצת של חטיבת 'כפיר', בראשות ראש העיר אבי אלקבץ, מנכ"ל העירייה שלום שלמה, מנהל אגף התרבות יניב בוגנים השתתפו בשבוע שעבר בטקס פתיחה וקביעת המזוזה של בסיס המפקדה החדש של חטיבת 'כפיר' בהשתתפות מפקד פיקוד מרכז אלוף נדב פדן ומח"ט אל״מ ערן אוליאל וקצינים נוספים.

אלקבץ השתתף בחנוכת המפקדה החדשה של חטיבת כפיר
עפולה.

כידוע, חטיבת 'כפיר' הינה חטיבת חיל רגלים שהוקמה על בסיס יחידות קיימות שגדודיה נועדו לשרת בשטחי יהודה, שומרון ועזה, והם מאומנים בלחימה זעירה ולוחמה כנגד טרור בשטחים בנויים ומורכבים. מיד עם הקמתה החליט ראש העיר אלקבץ שהעיר עפולה תאמץ את היחידה ותנציח את זכרם של חללי החטיבה באתר הנצחה בשטח של 30 דונם. חנוכת האנדרטה התקיימה בשנת 2010 והיא מורכבת משני חלקים עליהם חקוקים שמות הנופלים. במרכז האנדרטה נמצא סמל מוגדל של החטיבה: זוג כנפיים וביניהם – חרב.

במהלך השנה מקיימת החטיבה בשטח האנדרטה טקסי זיכרון לחללי החטיבה וכן התכנסויות שונות של לוחמי החטיבה כמו טקס הענקת כומתה וטקס החלפת מח"ט. ביום העצמאות, נערכת בשטח תצוגה של כלי נשק, כלי שריון ואמצעי לחימה וקשר של צה"ל למען תושבי העיר המאמצת. בסיום המפגש סוכם בין ראש העיר אלקבץ ומפקד החטיבה אוליאל על המשך שיתוף פעולה ואירועי החטיבה בעיר כשהאירוע האחרון היה טקס חלוקת הכומתה לפני כחודשיים והאירוע הקרוב הנו מרוץ חטיבתי שמתוכנן להתקיים בעפולה בסוף חודש יוני.

אלקבץ השתתף בחנוכת המפקדה החדשה של חטיבת כפיר
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here