קרדיט: Pixabay
קרדיט: Pixabay

אף אחד לא עומד לוותר על רפואה קונבנציונלית, במיוחד בכל הקשור לגידול ילדים בריאים, כמובן. אבל יש לא מעט מקרים שבהם הורים כבר מעדיפים לנסות שיטות נוספות כאשר אין צורך בהתערבות אקוטית לפתרון בעיות ואפשר לפתור זאת בצורה אחרת, כדי להביא לשיפור איכות החיים של ילדים ולא רק להלעיט אותם בתרופות סתם. השאלה היא מהן "תרופות סתם" אינה מתייחסת למצבים מסכני חיים כמובן, אלא למצבים שבהם יש גם הוכחות שאפשר לטפל ברפואה משלימה על מנת להקל על מצבים כמו הצטננות או קשיים שונים שנובעים לא רק מחיידקים, לדוגמה. במצבים כאלה יש יותר חשיבות גם לאיזון הכולל של מצב הילד ומכיוון שילדים הם רגישים יותר מהרגיל ומגיבים מיד, רפואה סינית מציעה לטפל גם בהם באמצעות דיקור סיני, משום שגם ההשפעה ניכרת ויעילה יותר. הם פשוט מגיבים טוב יותר משום שטרם למדו והסתגלו לאמונות אחרות שאנחנו לא יכולים להיות אחראים לבריאותנו. זיו אלקלעי עובד כבר שנים רבות עם ילדים בשיטות של רפואה משלימה ובעיקר רפואה סינית, ומצליח להביא להצלחות במצבי חיים שונים שבהם נדרש איזון בין כל יסודות החיים.

למה דווקא לטפל בילדים?

נהוג לחשוב שילדים טרם התקלקלו על ידי המבוגרים והעולם המודרני ולכן קל יותר להחזיר אותם לעצמם ולמסלול חיים ובריאות תקין במהירות יחסית. הם מבינים יותר אינטואיטיבית ולא תמיד עם מילים, מה שנדרש מהם לעשות והעבודה שלהם על גופם ונפשם היא כמעט אוטומטית בגיל הזה משום שתהליכי האיזון והחיים בגופם עדיין רעננים ובעלי עוצמה. במילים אחרות, הם טרם העיק והכבידו על עצמם במשא החיים שכל המבוגרים מכירים ולכן גם אין להם עדיין הרגלים מזיקים במידה כזאת שתגרום לנזק בלתי הפיך. לכן, במקרים רבים מאוד דיקור סיני לילדים פשוט עובד ויותר ביעילות.

מחלות ילדות ובעיות נפוצות

יש בעיות בריאות רבות שאפשר לפתור על ידי חיזוק המערכת החיסונית של הגוף אצל ילדים. זה כולל נטייה להצטננויות ולבעיות עיכול וזה כולל אפילו דיקור נגד דלקת אוזניים ילדים, שהיא בוודאי אחת הבעיות המוכרות אצלם. להם קל לחטוף זיהומים שונים בגלל אורח החיים שלהם וההידבקויות ולנו לא נותר אלא לנסות לחזק אותם בכל דרך אפשרית על מנת שהגוף שלהם יילחם במה שהוא יכול ולא יחשוף אותם למחלות נוספות ומיותרות. זיו אלקלעי חושב שרפואה סינית נותנת פתרונות מעולים לילדים במחלות כאלה וזה עוזר להם לא רק בטיפול אלא בחיזוק מערך הגוף והנפש כולו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here