צילום: אשכול גליל מערבי

ביום ראשון האחרון, 28.5.23, יצאו שמונה ראשי רשויות מאשכול גליל מערבי לסיור לימודי בטוסקנה.
במהלך הסיור התקיימו מפגשי למידה אודות פיתוח מענים לתיירות אזורית, נושאי איכות הסביבה ופיתוח כלכלי והתקיימו מפגשים עם ראשי ערים, חברי פרלמנט, הנספח הכלכלי באיטליה ועם השגריר אלון בר.

במסגרת הסיור התקיימו סיורים מרתקים ומעשירים להכרות עם מיזמים תיירותיים אזוריים.

ראש המשלחת, רונן מרלי, ראש עיריית נהריה ויו"ר התיירות באשכול מוסיף: "אני רואה חשיבות רבה בקיום סיור זה, בפורום ראשי רשויות האשכול שלנו. הכרנו פרוייקטים מרתקים ושיטות חדשניות אשר הוכחו כמנוף צמיחה תיירותי מוצלח. אני חוזר מהסיור, יחד עם חברי, עם הרבה השראה וידע חשוב לטובת יישומו באשכול. אני בטוח כי הגליל המערבי הינו קרקע פורייה לכך ברצוני להודות לחברי ראשי הרשויות, למירב מנכ"לית האשכול, ליפתח לנדאו , לורה מחברת ספארק פרו על הארגון ולמארחים על הסיור המקצועי שמפרותיו ירוויחו תושבי הגליל המערבי".

מירב בן שימול, מנכ"לית אשכול גליל מערבי: "ברצוני להודות לצוות האשכול ולראש המשלחת, ראש העיר נהריה רונן מרלי אשר עמלו ושקדו על הכנת סיור משמעותי. לראשי הרשויות באשכול שמייצגים את הפסיפס הישראלי באופן מכבד ובשיח מחבר. הייתה זו הכרות מעמיקה וחשובה בכדי לפגוש אזור מתפתח ועשיר, אזור בעל מאפיינים דומים לגליל המערבי מבחינת משאבי הטבע והשילוב המיוחד אותו פגשנו. אני בטוחה ומאמינה כי ההון האנושי הייחודי שלנו באשכול יידע להוביל והנחיל את העקרונות אותם למדנו, אצלנו, בבית, בגליל המערבי. יחד נצעיד את התיירות והפיתוח הכלכלי של האשכול קדימה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here