credit- canva

החוק מורכב ותמיד עדיף להתייעץ עם איש מקצוע כשיש לכם בעיות משפטיות. עם זאת, אם נקלעתם למצב משפטי סבוך שכולל מרכיבים פליליים, רצוי לפנות מיד לעורך דין פלילי אשר מכיר מקרים כמו שלכם ויש לו ניסיון באלו. מתי נצטרך עו”ד פלילי? המשיכו לקרוא.

בתקווה שלא נצטרך אותו לעולם, עורך דין פלילי יכול להוות עזר במקרים בהם אנשים מסתבכים עם החוק בגין עבירות מסוגים שונים. למשל, כאשר האדם שנעצר מואשם חלילה ברצח, גניבה, דבר מרמה והונאה עסקית, סחר בסמים, בגין תאונת דרכים תחת השפעת חומרים אסורים ועוד. מה חשוב לדעת במקרים אלו? קבלו פרטים נוספים כאן https://www.flanter-law.co.il/ או קראו את המידע לפניכם.

למה חשוב לקבל את הסיוע של עורך דין פלילי?

בזמנים מורכבים אלה של צורך בעו”ד, כל אחד צריך מישהו שהוא יכול לסמוך עליו. בין אם מדובר בעורך דין הגירה ובין אם מדובר בעורך דין פלילי, כדאי להיעזר בעורכי דין אלו כדי לזרז ולעזור בתהליך ולהפיג את הלחץ שלכם.

בעולם של היום, קשה שלא לקבל מספיק עצות מבני משפחה, חברים או עמיתים. אבל עם זאת, אתם צריכים לחפש מישהו שיוכל לתת לכם עצות שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור עצמכם. אל תסתמכו על כל מיני חוות דעת לא מקצועיות, תאתרו את עורך הדין הנכון לכם במקום זאת.

מקרים בהם עו"ד פלילי יכול לסייע

עורך דין פלילי יכול לסייע במקרים הבאים: 1) רישוי כלי ירייה עבור יוצאי יחידות קרביות או עבור מי שגרים באזורים המוגדרים בתור רשאים לשאת נשק. 2)  פיקוח על ייצוא בטחוני. 3) משפט צבאי המצריך עו"ד. 4) משפט פלילי. 5) דין משמעתי.

6) נושאי אתיקה מקצועית. 7) סיווג בטחוני. 8) סיוע בהכנה לחקירות מצ"ח וחקירה משטרתית כחולה. 9) התאמה ביטחונית. 10) הכנה לתחקירי פוליגרף עקב ביצוע או אי-ביצוע עבירה, תלוי בהתאם לנסיבות. 11) מחיקת רישום פלילי.

איזה סוג עו"ד פלילי צריך?

אחת השאלות החשובות ביותר שאתם יכולים לשאול לפני שאתם שוכרים עורך דין פלילי היא: "האם בכלל צריך עורך דין פלילי?" אם כן, השאלה הבאה היא איזה סוג של עורך דין פלילי לשכור. התשובה לכך היא בהתאם לנסיבות המקרה שלכם.

אם למשל הואשמתם בדבר עבירה במסגרת השירות הצבאי, לא תהיו חייבים לשכור עורך דין צבאי בלבד. גם עו"ד פלילי אזרחי יוכל לטפל בכם. אבל עם זאת, צריך לוודא שהוא מכיר את הדינים הצבאיים השונים. אם אתם אזרחים וצריכים סיוע משפטי פלילי, בחרו בעורך הדין בהתאם למקרה שלכם ובהתאם לניסיון של עורך הדין במקרים אלו. אם תצליחו לאתר את עורך הדין הנכון למקרה שלכם, תוכלו לצלוח את התהליך המשפטי כנראה מהר יותר, אבל חשוב מכך, בצורה יותר נכונה לכם אישית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here