מיטל הגשימה חלום ילדות
צילום: אלבום פרטי

מיטל יעקובי זכתה בדין בתואר המצטיינת במגמת  אדריכלות ועיצוב פנים. כבר כילדה חלמה להיות אדריכלית, אחרי שלש שנות לימודי ערב במכללת נצרת עילית יזרעאל, הגשימה את החלום ואף זכתה בציון הגבוה ביותר בפרויקט הגמר , 95, הצטיינות יתרה. "מצאתי במכללה בית מדהים, אכפתי, מסור, יכולתי לשלב עבודה עם לימודים וזכיתי בדיפלומה מכובדת".

למיטל יעקובי, 33, מנוף הגליל, יש שתי סיבות מצויינות לשמוח, בקרוב היא תינשא לבחיר ליבה גבריאל, מאלף הכלבים, והסיבה השנייה, מיטל קיבלה בפרויקט הגמר שלה ציון 95, הגבוה ביותר, והייתה למצטיינת מגמת אדריכלות ועיצוב פנים במכללת נצרת עילית יזרעאל .

מיטל הגשימה חלום ילדות
צילום: אלבום פרטי

"אין דבר המשמח אותי יותר מהיותי מצטיינת, כבר כילדה הייתי מעצבת את הבית, מזיזה ארון, מיטה, שידה, צובעת חלק מהחדר, קיר פה, קיר שם, זה היה בדמי, הייתי בטוחה שאלמד עיצוב ואדריכלות לפני שנים, אבל זה לא הסתייע, בגיל שלושים כשאני עובדת כמזכירה בבית הספר 'גולן', למדתי ונהניתי מכל רגע, זה היה מאתגר ", אומרת מיטל.

מסלול לימודי הערב במכללת נצרת עילית-יזרעאל הוא מסלול אטרקטיבי ומבוקש במיוחד, היות והוא מאפשר לסטודנטים עבודה בשעות הבוקר  ולימודיהם בשעות הערב. "זה בהחלט לא היה קל ללמוד בערב ובבוקר לעבוד, אבל עם קצת מאמץ זה אפשרי ושווה ביותר , כשרוצים הכל זורם ואני רציתי". למיטל יש רק דברי הלל ושבח לומר על צוות המנהלה וההוראה במכללה בכלל ועל רכזת מגמת אדריכלות ועיצוב פנים ריקי מעוז: "ריקי היא מודל והשראה, צוות המכללה מסור ברמות שאי אפשר לתאר אבל רכזת המגמה, ריקי , היא אישיות מיוחדת במינה, הייתה נגישה ומעניקה  מענה בכל שעה, ביום ובלילה, דואגת, אכפתית."

מיטל הגשימה חלום ילדות
צילום: אלבום פרטי

הפרויקט עליו קיבלה מיטל את הציון 95 הוא  , מרכז מידע מבקרים בגלבוע. "הפרויקט היה חוויה מלמדת ומעצימה, אומרת מיטל ומוסיפה: אני מקווה שאצטרף לאחד ממשרדי האדריכלות הגדולים ובהמשך אפתח לי משרד, זה מקצוע שממלא אותי, זה חלום שהתגשם". אמרה מיטל.

מיטל הגשימה חלום ילדות
צילום: אלבום פרטי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here