קרדיט צילום: דוד חורש, דוברות כללית

 

בטקס חגיגי במעמד ראש העיר יקנעם סימון אלפסי, הנהלת המחוז בניהולו של רונן נודלמן, הנהלת המנהלת וצוות המרפאה נחנכה מרפאת יקנעם נוריות לאחר שיפוץ נרחב שעברה בשנה האחרונה. המרפאה הוותיקה שינתה את פניה, כשעבודות השיפוץ הנרחבות וההתאמות לסטנדרטים גבוהים שכללו גם הצטיידות ואבזור מחדש, הסתיימו בחודש האחרון. השיפוץ כלל שדרוג, הנגשה והתאמה של משרד המרפאה, כולל עמדות מונגשות, הרחבת אזור ההמתנה ושיפוץ נרחב של חדר התרופות ,התווסף איזור ייעודי לילדים עם רחבת המתנה מותאמת לבאי המקום.

 

במרפאת יקנעם עילית, בניהולו של ד"ר סעדי איאד, ניתן לקבל מגוון שירותי רפואה: רפואת משפחה, ילדים, עבודה סוציאלית, שירותי סיעוד בניהולה של איריס יקר שרות משרד בניהולה של לאה יהודה ושרותי בית מרקחת בניהולו של אמיר בחוס. בקרוב ישובו להינתן שרותי טיפת החלב במרפאה.

בחדר התרופות החדיש  דלפק מונגש לאנשים עם מוגבלויות ודלפקים מותאמים לשמירה על פרטיות. בנוסף, ישנו שירות ייעוץ רוקחי על ידי הרוקח, שעובר על תיקו של המטופל ונותן הסבר והכוונה מתאימים בכל הקשור לתרופות, היכן צריך לאחסן אותן, מתן הסבר על תופעות הלוואי האפשריות וכיצד ניתן להימנע מהם.

קרדיט צילום: דוד חורש, דוברות כללית

 

ראש עירית יקנעם  ברך בטקס ההשקה: "מרגש לראות את ההשקעה האדירה שכללית השקיעה במרפאה, היא נעימה ונגישה ובית המרקחת התחדש  והתרחב. מגיע לתושבי השכונה הוותיקה לקבל שרות במבנה חדיש ונח.

אנו מודים למנהל המחוז רונן נודלמן על ההשקעה בצוותים ובמרפאות בעיר בשנים האחרונות ומודים למנהל המרפאה ד"ר איאד סעדי, לעובדים במרפאות ולכל הצוותים על השרות לתושבי העיר. יחד נפעל להוסיף  שירותים נוספים של כללית בעיר".

 

" אנו בכללית פועלים כל העת להרחיב את השירותים הרפואיים ולהתאים את סביבת הטיפול והשרות לרווחת הצוות והמטופלים. השיפוץ שעלה מעל לשלושה מליון ₪, נעשה  תוך המשך מתן שרות ללקוחות המרפאה וילדיהם ומאוד מרגש לראות את התוצאה ולשמוע את התגובות החמות. ראש העיר סימון אלפסי שותף מלא לעשייה שלנו בעיר ואנו שמחים לבשר כי נפתח בקרוב מרכז בריאות ילד עם תתי התמחויות ואנו מתכננים להקים מרפאה נוספת בשכונת שער הגיא"

סיכם רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here