קרדיט - Canva

ברכישת דירה חדשה מקבלן, יש חשיבות מכרעת להקפיד על השקעה איכותית בנכס מבחינה מבנית. אנשים רבים מעדיפים לקנות דירות חדשות כדי להימנע מהבעיות שעלולות לבוא עם נכסים יד שנייה. עם זאת, חשוב להיזהר שכן קבלנים עלולים לעגל פינות במהלך תהליך הבנייה, וכתוצאה מכך תקבלו נכס עם ליקויים ובעיות שונות. ביצוע בדק בית לפני מסירה מומלץ מאוד מאחר והדירה מיועדת להיות ביתכם החדש והשקעה משמעותית. בדיקה מקצועית של חברה אמינה המתמחה בתחום יכולה לזהות כל ליקוי ולאפשר לכם לבקש מהקבלן לטפל בהם לפני המסירה הסופית.

מתי כדאי לקבוע בדק בית לפני מסירת הדירה?

על פי חוק מכר דירות, הקבלן מחויב לתקן כל ליקוי בנייה בדירתכם שזה עתה רכשתם. זהו יתרון של רכישה מקבלן לעומת יד שנייה. רצוי לערוך בדק בית או במועד המסירה הראשון או במועד המסירה המרכזי. מועד המסירה הראשון, המתרחש זמן קצר לפני מועד המסירה המרכזי, הוא הזמן האידיאלי לבדיקה. במהלך תקופה זו, הקבלן יכול לטפל בכל ליקוי לפני המעבר ולמנוע את אי הנוחות של מגורים בדירה תוך כדי ביצוע התיקונים הנדרשים. לחילופין, במידה והקבלן אינו מאפשר בדיקת קדם מסירה, ביצוע הבדיקה במועד מסירת המפתח היא אפשרות נוספת.

בדק בית – מה מומלץ לבדוק?

1.הקפדה על תקנות הבניה: בדיקה מעמיקה אמורה לוודא שהקבלן פעל על פי תקנות הבנייה הרשמיים המחייבים בכל הנוגע לתכנון, חומרים, איכות העבודה ועוד.

2.הערכת מערכת החשמל: בדיקות לוחות החשמל, השקעים ומערכת החשמל הכוללת חיונית לבטיחות התושבים. מערכת חשמל פגומה מהווה סיכונים משמעותיים, ויש צורך בהערכה יסודית כדי לזהות כל סכנה אפשרית.

3.בדיקת רטיבות: באזורים עם גשמים או לחות גבוהה, ביצוע בדיקת רטיבות הוא קריטי. זיהוי וטיפול בבעיות רטיבות חיוניים לשמירה על נכס תקין מבחינה מבנית.

דורון סטרוד מבצע בדיקות מבנים יסודיות ומפורטות תוך שימוש בציוד מדויק על מנת להבטיח עמידה בהנחיות ובתקנים הרלוונטיים. הבדיקות הן מקיפות וכוללות ואינן משאירות מקום לליקויים. במהלך העבודה, תקבלו קשר ישיר עם דורון לאורך כל התהליך, מהשלבים הראשוניים ועד לבדיקה בפועל. דורון יעניק לכם טיפול אישי, כך שלא תצטרכו להתעסק עם מתווכים וענייני בירוקרטיה מיותרים. מוזמנים ליצור קשר!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here