אורית לב שגב מנכלית המשכן לאמנות עין חרוד גרגורי אבו אמן אריק דנון שגריר צרפת בישראל קרדיט צילום : זוהר דורון

יום חמישי האחרון, 29.4.21 התארח שגריר צרפת מר אריק דנון במשכן לאמנות עין חרוד, השגריר נענה להזמנתה של מנכ"לית המשכן גב' אורית לב שגב להיות אורח הכבוד באירוע לכבוד  תערוכתו של האמן גרגורי אבו ולשאת דברים.   באירוע הפתיחה החגיגי נכחו גם  סופי וז׳אן ז׳ק פיארה, הקונסול הצרפתי לתרבות חינוך ומדע ומנהל המכון הצרפתי.

נשאו דברים לורה שוורץ נספחת התרבות במכון הצרפתי וקריסטין ביטה קנדסן נספחת התרבות שגרירות נורבגיה. האמן גרגורי אבו ביצע ברחבי המשכן מיצגים חייים ושיתף את קהל האורחים. הקהל זכה למפגש אישי גם עם אוצרת הערוכה בת שבע גולדמן אידה והאוצר הראשי של המשכן יניב שפירא.

קרדיט צילום : זוהר דורון

מנכ"לית המוזיאון הגב' אורית לב שגב: "פתיחתה של תערוכה חדשה הוא חגיגה ועדות לחזרה מבורכת לשגרה לאחר משבר הקרונה , משבר בו המוזיאון היה סגור לפרק זמן ממושך. השנה, בחרנו לפתוח את התערוכה ביום המוזיאונים שהיה  בסימן "תיקון ובריאה מחדש" ובהזדמנות זו אנו מאחלים לכל עולם התרבות באשר הוא , לחזור לפעילות מלאה במהרה "

 

שגריר צרפת מר אריק דנון : "להגיע למשכן לצפות בתערוכה של אמן בן ארצי הוא מעמד מרגש, ומיד הרגשתי חיבור למקום ולתערוכה. בעוד צרפת מתמודדת עם המשבר הקשה, אני מאושר שמדינת ישראל חזרה לחיי השגרה שלה, הכוללים את פתיחת עולם התרבות והאמנות"  

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here