בית ספר אלון יזרעאל בדרך ל
קרדיט צילום: עיריית עפולה.

בית ספר אלון יזרעאל בעפולה נבחר להיות אחד מתוך שניים עשר בתי ספר בלבד בכל הארץ בו תפעל תכנית "מהפך" של משרד החינוך

בית ספר אלון יזרעאל בדרך ל"מהפך"
קרדיט צילום: עיריית עפולה.

ליווי של מאמן פדגוגי מומחה למורים, שני מורים בכיתה בשכבות הנמוכות, מערך למידה אישי לתלמידים, למידה בקבוצות קטנות, שילוב אמצעים טכנולוגיים מתקדמים והגברת לימודי אמנות וחינוך גופני הן רק חלק מ"המהפך" ממנו ייהנו תלמידי בית הספר "אלון יזרעאל" בשנת הלימודים הבאה.

תכנית "המהפך" של משרד החינוך האגף לחינוך יסודי ומכון אבני ראשה תפעל בתריסר בתי ספר בלבד בכל הארץ וביניהם בית הספר "אלון יזרעאל" הודות להמלצה של מנהלת המחוז ד"ר אורנה שמחון והמפקח המחוזי אמיר מיכאל שמצאו כי בית הספר הציג שינוי פדגוגי ואקלימי ניכר. בנוסף, כלל תהליך הקבלה לתכנית ראיון קבלה למנהלת מיכל ברובן וכן ביקור של וועדת קבלה בבית הספר, ראיון עם הצוות החינוכי והורים ובדיקה מקיפה של עמידה בקריטריונים הנדרשים.

בית ספר אלון יזרעאל בדרך ל"מהפך"
קרדיט צילום: עיריית עפולה.

תכנית "מהפך" מביאה בשורה לבתי ספר בפריפריה במטרה להעלות את רמת ההוגנות במערכת החינוך תוך התערבות מקיפה ומעמיקה במטרה להוביל לשינוי משמעותי באמצעות תכנית לאומית המייצרת פתרונות ייחודיים לצרכים של בית הספר. התכנית תפעל בשבע זירות שונות ומגוונות ולצד משאבים היא מציגה דרישה לרף גבוה של עשייה ואיכות הוראה. מיכל ברובן מנהלת בית הספר אמרה לאחר הבחירה: "אני מודה לוועדה שמצאה את בית הספר מתאים לתכנית. התכנית תצא לדרך משנת הלימודים תש"פ במסגרתה ננצל בצורה מושכלת את המשאבים ויחד עם המורים, ההורים והתלמידים נוביל ל"מהפך"".

כמו כן חשוב להדגיש כי ברשות ממשיכים לקדם את בנייתו של בית הספר החדש שבימים אלה נמצא בהליכי רישוי אחרונים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here