לומדים מרחוק, עברית שפה יפה.
צילום: אלבום פרטי

נמשכים לימודי השפה העברית לעולים חדשים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל , במסגרת תכנית השוברים של משרד העלייה והקליטה. המורות, מיה סורין וטדסה זאודה לא מוותרות לעולים החדשים ומלמדות אותם באופן מקוון, בקבוצות של שמונה עולים חדשים, תוך הענקת יחס אישי.

רינת וייסבאום, מנהלת היחידה ללימודי חוץ והכשרה מקצועית:"דווקא בעתות משבר כמו מגפת הקורונה, אחריותנו לשמור על קשר תומך וחיזוק למידת השפה העברית עם העולים החדשים".

קשיי שפה הם קשים לכל אדם, בכל מקום, בכל מצב. קשיי שפה של עולים חדשים אשר הגיעו לארץ חדשה בימי מגפת הקורונה, קשים שבעתיים. במכללה הטכנולוגית נוף הגליל לומדים עולים חדשים בקורס ללמוד השפה העברית. המכללה, ככל המוסדות להשכלה גבוהה בישראל, סגרה את שעריה בעקבות התפרצות המגפה, אלא שהמורות מיה סורין וטדסה זאודה, המלמדות את העולים החדשים עברית, ממשיכות ללמד את העולים בלמידה מרחוק ובקבוצות של שמונה עולים חדשים בלבד.

 לומדים מרחוק, עברית שפה יפה.
צילום: אלבום פרטי

רינת וייסבאום, מנהלת מדור לימודי חוץ והכשרה מקצועית אמרה: "המשך הקשר של המורות עם העולים החדשים הוא חשוב ביותר, החלוקה ללמידה מתבצעת בקבוצות קטנות של שמונה עולים חדשים ומאפשרות למידה משמעותית לצד קשר חם ותומך, המורות דיווחו לי שיש בקרב העולים החדשים מוטיבציה גבוהה ביותר בלמידה מרחוק".

יצוין כי שותפים לעשייה זו משרד העלייה הקליטה, ומשרד החינוך

 לומדים מרחוק, עברית שפה יפה.
צילום: אלבום פרטי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here