צילום: המכללה האקדמית צפת

לצד המוסדות האקדמיים ברחבי הארץ, גם במכללה האקדמית צפת פתחו בשבוע שעבר את שנת הלימודים לאחר דחייה של חודשיים וחצי בצל המלחמה.  כל חוג ילמד פרונטלית בקמפוס הצפתי יום אחד בשבוע ובשאר הימים הלמידה תהיה במתכונת מקוונת, בשאיפה לשוב לשגרה מלאה בסמסטר ב'.

הנהלת המכללה וכל ראשי החוגים וסגניהם התכנסו לישיבה משותפת בה הציג נשיא המכללה פרופסור אהרון קלרמן את המחויבות למתן פתרונות וההתגייסות הנדרשת לטובת סטודנטים במילואים, כוחות הביטחון והמשטרה הנעדרים מהלימודים הסדירים. המכללה מציעה מתווה הכולל התאמות ומענים מגוונים הכוללים תגבורים מרוכזים, חונכים, הקלטות של ההרצאות וסיכומים בכתב, תוספת מועדי בחינות עם אפשרות לבחירת הציון הגבוה, נקודות זכות בגין שירות מילואים ופתרונות נוספים לטובת הסטודנטים.

לאחר מכן חנכו המשתתפים את הקומה השנייה בבית וואהל שבנייתו הסתיימה השנה ואוכלס לראשונה בימים אלו. המתחם החדש בו הושקעו למעלה מ-17 מיליון ₪ כולל את המשרדי המנהל האקדמי וכיתות לימוד מתקדמות. את המזוזה קבע הנשיא קלרמן ואת את הסרט למתחם החדש גזרו נשיא המכללה, מנכ"ל המכללה יהודה עוז וסגן הנשיא לעניינים אקדמאיים במכללה פרופסור רביע חלאילה שזכה השבוע בהישג מחקרי בינלאומי משמעותי כאשר דורג ברשימת 2% החוקרים הטובים בעולם לפי הדירוג של אוניברסיטת סטנפורד האמריקאית וזכה לברכות מיוחדות מהמשתתפים הרבים.

"לצד האתגרים הרבים בצל הלחימה, כאשר כל הזמן העין פקוחה אל גבול הצפון להתחממות, השנה הקרובה תעמוד בסימן התחדשות משמעותית עם פרויקטים חדשים, מסלולי לימוד חדשים, השקעות של מיליוני שקלים, שיתופי פעולה אזוריים ועשייה משמעותית בכל המישורים לרבות פעילות חינוכית וחברתית למען הקהילה בצפת. נמשיך בצמיחה החשובה", מסכם מנכ"ל המכללה יהודה עוז.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here