צילום- המכללה האקדמית להנדסה בראודה כרמיאל.

השבוע התקיים במכללה האקדמית להנדסה בראודה כרמיאל, שבוע בריאות לכל סגל העובדים, במסגרתו כ-100 עובדים ועובדות התחילו את הבקרים עם פעילויות ספורט שונות, מתוך מטרה לשלב בין שבוע עבודה שגרתי לבין מפגשים ספורטיביים, לצד היכרות עם אנשים נוספים ממעגל העבודה.

בעידן של היום אנשים מבלים את רוב זמנם בישיבה מול המחשב, דבר שפוגע בבריאות ומחקרים אף מראים כי ישיבה ממושכת מחייבת פעילות גופנית של לפחות שעה ביום במטרה לצמצם את הנזק הבריאותי. מתוך ההבנה הזו נולד הרעיון לקיים את שבוע הספורט, במטרה להעניק לעובדים כלים ורעיונות שישמרו על בריאותם, חיוניותם ותחושה גופנית ונפשית טובה.

במהלך השבוע האחרון סגל העובדים של המכללה הגיע מדי בוקר, לפני תחילת העבודה, למתחם הייעודי שנבנה במכללה, ובו התנסו בשיעורי תנועה, זומבה עם מוזיקה מקפיצה, שיעורי יוגה מרגיעים, הגנה העצמית, שיעורי ריקוד וטניס שולחן, למדו לאמץ הרגלי תזונה נכונים ומצבי ישיבה נכונים במהלך שעות העבודה, שמעו הרצאות בנושאי תזונה והפרחת מיתוסים וגם קיבלו שיעור בהחייאה ומתן עזרה ראשונה.

שבוע הספורט, אותו יזמו והפיקו בשיתוף פעולה מחלקת הספורט ומשאבי אנוש של המכללה, הוא חלק נוסף באג'נדה הכללית של המכללה שמאמינה בחשיבות שילוב פעילות גופנית ללימודים ובהתאם גם כוללת שיעורי ספורט לכלל הסטודנטים במסגרת לימוד התואר.

פרופ' אריה מהרשק, נשיא המכללה האקדמית להנדסה בראודה כרמיאל: "פעילות גופנית חשובה לבריאות הנפש ולחוסן הפיזי של כולנו; ואינספור מחקרים מצביעים כי זו משפיעה על הישגים ועל הצלחה. אנו, במכללה, מודעים לחשיבות פעילות ספורטיבית ומקפידים לטפחה הן בקרב הסטודנטים – באמצעות שיעורי ספורט במהלך התואר – והן בקרב סגל המכללה הזוכה לכלים והמלצות לפעילות גופנית ולאורח חיים בריא."

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here