קרדיט: CANVA

מהי הסדרה תעריפית? מדובר בהסדר של חברת החשמל מול יצרני החשמל הפרטיים, אשר מטרתו לעודד את ייצור החשמל באמצעות מתקנים סולאריים פרטיים. מכיוון שהמתקנים הסולאריים מיצרים אנרגיה ירוקה אשר אינה פוגעת במשאבי הסביבה ואינה מצריכה השקעה כספית רבה, מתקנים אלו נחשבים כרצויים. מסיבה זו, רשות החשמל מעודדת את ייצור החשמל הירוק ואת התקנת המתקנים הסולאריים בתפוצה מרבית. לכן, כל אלו אשר מיצרים חשמל באמצעות המתקנים הסולאריים הפרטיים שברשותם, ונהנים כבר מחיסכון עצום בחשבון החשמל, יוכלו ליהנות בעקבות ההסדרה התעריפית גם מן היכולת להרוויח כסף באמצעות מכירת עודפי החשמל לחברת החשמל. חברת "ירוק אנרגיה מהטבע" המתמחה בהתקנת מערכות סולאריות כבר מעל לעשור, מסייעת לבעלי מתקנים סולאריים פרטיים בבחירת מסלול ההסדרה התעריפית המתאים עבורם.

מידע נוסף בנושא הסדרה תעריפית

ההסדרה התעריפית נקבעה בשנת 2018 ומתייחסת אל מתקנים לאנרגיה סולארית המצויים על גגות קטנים ובינוניים של עד 100 קוט"ש. עבור בעלי מתקנים אלו, מציעה רשות החשמל לבחור בין שני מסלולי תעריף אשר יקבעו את האופן בו יתקזזו מול חברת החשמל על החשמל שהם מוכרים עבורה: המסלול הראשון מציע כי חברת החשמל תשלם לבעלי המתקנים הסולאריים הפרטיים עבור כל קוט"ש המיוצר במתקן על פי תעריף קבוע, בין אם מדובר בחשמל שנצרך ובין אם מדובר בחשמל שלא נצרך. המסלול השני מציע כי חברת החשמל תשלם רק עבור העודפים אשר נותרו מן השימוש בחשמל המיוצר. מן המובן הוא כי על פי המסלול השני, חשבון החשמל לחיוב במבנה המתקן עשוי לעמוד על אפס או סכומים מזעריים, כל עוד ייצור החשמל הוא גבוה והוצאות החשמל במבנה המתקן אינן מרקיעות שחקים.

כיצד ניתן ליהנות מיתרונותיו של מתקן סולארי על פי ההסדרה התעריפית?

על מנת ללמוד עוד על יתרונותיו של מתקן סולארי הפועל על פי ההסדרה התעריפית, חשוב לפנות אל חברה המתמחה בתחום. חברת "ירוק אנרגיה מהטבע" מייעצת לבעלי מתקנים סולארי על המסלול התעריפי הכדאי ביותר עבורם. אתם מוזמנים לפנות אלינו על ידי השארת פרטיכם או באמצעות יצירת קשר בטלפון או במייל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here