קרדיט canva

גדר איסכורית נועדה לתיחום שטחים ומתחמים שונים. מבקשים אותה לקוחות עסקיים, מוסדות ציבור, ובמקרים מסוימים, גם אנשים פרטיים. היא נאה למראה, קלה להתקנה ופירוק וזולה יחסית. ניתן להזמין מקטעי גדר באורכים שונים על פי הצרכים. חברת א.ג.ס גידור עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע חשוב.

עמידה לנזקי מזג האוויר

גדר איסכורית עמידה למים ולחות, בפני נזקי רוח ושמש ועוד. הסיבה לכך היא מאחר והיא עשויה מחומרי גלם איכותיים ומותקנת היטב. כך, ממתכת מגולוונת המגיעה בעיקר בצבעים לבנים, אם כי, ניתן למצוא גם בצבעי כסף ואחרים נאים.  היריעות שלה מגיעות במידות עובי מגוונות, יכולות לנוע בין מטר אחד ל 6 מטר ובגובה של מטר ועשרים ס"מ. החיבור ביניהן נעשה עם ברגים על עמודים התקועים היטב לתוך האדמה. כל אלו מקנים לגדר יציבות רבה, מסיביות ועמידות לאורך זמן. הפירוק שלה וההתקנה המחודשת באתר אחר הינה קלה מאוד. השימוש בה נעשה במתחמי בנייה ועבודות תשתית אחרות. במקומות אלו, ודומים נוספים, היא נדרשת על פי החוק. היא מיועדת, כמובן, למניעת כניסת אנשים זרים ואחרים בלתי מורשים, בעלי חיים ועוד. לא ניתן לצפות מבחוץ לתוך המשטח כך שהיא מספקת גם פרטיות רבה. ניתן להציב עליה שלטי פרסום, אזהרה והכוונה וכדומה. היא בעלת מראה אסתטי שאנשים פרטיים רבים אוהבים. כך, לטובת תיחום מגרשים וחצרות צמודים לבתים.

הזמנה והתקנה

ההזמנה כוללת אספקת מידות מדויקות על מנת שיהיה ניתן לייצר את הגדר במקטעים הנחוצים. את ההתקנה מבצע צוות מיומן בפיקוח מנהל מקצועי. היא כוללת תקיעת מוטות מתכת לתוך האדמה וחיבור היריעות. תהיה  הקפדה מרבית על יציבות ומסיביות למניעת נפילת הגדר, עקירת חלקים ממנה וכדומה.

עסק עם תשתית מתאימה

חברת א.ג.ס גידור מתמחה בתחום וניתן לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיה מקיפים וכוללים ייעוץ, שימוש בחומרי גלם איכותיים, מחירים נוחים, שינוע, הקמה ופירוק ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים בין היתר ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים. הם ישמחו לשרת לקוחות נוספים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here