גם אם הבנק מסרב: איך תוכלו לקבל משכנתא?

עם מחירי הדיור הנוכחיים, זו בטח לא הפתעה גדולה לגלות כי רוב רוכשי הדירות זקוקים למשכנתא לא קטנה. ככל שהמחירים עולים גם שיעור ההון העצמי של הרוכשים יורד, וכך הם מחפשים פתרונות שיאפשרו להם להגשים את החלום. הבעיה מתחילה כשהאפשרויות רבות ומגוונות, כשהם מתקשים להשוות בין הצעות שונות או כשהבנק מסרב להעניק להם משכנתא. רגע לפני שאתם מרימים ידיים – יכול להיות שיש פתרון פשוט יותר.

לפני שמתחילים – בוחרים יועץ מקצועי

בין אם התחלתם לבחון אפשרויות ובין אם לא, יש לא מעט מושגים מורכבים שאתם עומדים להכיר בתהליך הזה, ממסלולי משכנתא שונים ועד סוגי ריביות. דרך טובה להשתלט על עולם המושגים הזה ולהבין את האפשרויות שלכם קצת יותר לעומק, היא באמצעות ייעוץ משכנתאות פרטי. כך תוכלו לדעת שיש מי שבוחן כל הצעה לעומק, מנהל משא ומתן להוזלת הריבית ועוזר לכם לקבל החלטות רציונליות ומחושבות הרבה יותר. עם הליווי המקצועי של אריאל אחון, זו בדיוק ההזדמנות שלכם להבין בדיוק לאן אתם הולכים, מה החלופות ומה הפתרון המתאים ביותר עבורכם.

פתרון מתאים – גם למסורבים

יועץ המשכנתאות שלכם אולי עוזר לכם לבחור בתמהיל מתאים, אבל הוא יעיל גם במצבים שבהם הבנק לא ממהר לשתף פעולה. הבעיה הזו מוכרת היטב למי שחשבון הבנק שלו מוגבל או פושט רגל או למי שמבקש משכנתא גבוהה למרות ההכנסות הנמוכות שלו או בעל התנהלות אשראי בעייתית מבחינת הבנק, למשל. עם זאת, יש היום שפע של פתרונות משכנתא למסורבים ועם הליווי המקצועי הנכון תגלו שיש עוד דרכים רבות ויצירתיות להשיג את ההלוואה הדרושה לכם, כדי שתוכלו לשמור על חלום הבית.

הפתרון – בוחרים יועץ מנוסה

בין אם אתם זקוקים לפתרון ייחודי שיעזור לכם לקבל משכנתא למרות התשובה השלילית של הבנק, ובין אם אתם מחפשים הלוואת משכנתא אטרקטיבית לרכישת הדירה החדשה שלכם, יועץ משכנתאות מיומן ועתיר ניסיון הוא האדם הנכון בזמן הנכון. בזכות הניסיון שלו וההיכרות עם הבנקים השונים  וגופים נוספים חוץ בנקאיים, וגם בזכות הידע המקצועי והיכולת לנהל משא ומתן איכותי וטוב יותר עם כל גופי המימון הגדולים, היועץ שבו תבחרו יעזור לכם לבחור את המסלולים המתאימים לכם ביותר, לתכנן תמהיל משכנתא מדויק ולהתנהל בצורה כלכלית, יעילה וטובה הרבה יותר. הניסיון הרב של אריאל אחון מבטיח לכם שפע של פתרונות מותאמים אישית, וכדי שתוכלו לעשות את זה נכון אתם מוזמנים ליצור קשר כבר עכשיו באתר  www.arielmash.com או בטלפון 054-2668566.

הכתבה נכתבה בשיתוף  אריאל ייעוץ משכנתאות ופיננסיים

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here