גם אתם מסורבי משכנתא? זה מה שאפשר לעשות...
קרדיט FREEPIK

היסטוריית אשראי שלילית יכולה להשפיע על הבנק בנוגע להחלטה האם להעניק לכם משכנתא או לא. היסטוריה שלילית יכולה לגרום לסירוב של הבנק לאפשר לכם משכנתא, אבל יש לא מעט סיבות לסירוב למשכנתא, כמו למשל  אם בחשבון הבנק יש חוסר הכנסה במשך שנים, אם אין משכורת קבועה, במידה והופעל עיקול על הבנק, ויש לא מעט שיקולים אותם מפעילים הבנקים באישור או סירוב לתת משכנתא ללקוחות. 

אם אתם מסורבי משכנתא, אבל החלום לרכוש דירה  או כל נכס אחר, עדיין בוער בכם: כדאי לא להתייאש ולנסות לחפש דרכים אחרות לקבלת המימון הדרוש. כיום יש לא מעט אנשים שמצאו קושי בקבלת משכנתא או קושי בגיוס ההון הדרוש לקבלת ההלוואה הגדולה הזאת שנועדה לממן רכישת נכס. אם גם אתם במצב כזה, חשוב לדעת כי דרושה פעולה חכמה כדי להגשים את החלום. 

אז מה עושים במידה ואתם מסורבי משכנתא? 

בתחילה כדאי בתחילה להתייעץ עם מומחים פיננסים שמגיעים מתוך מערכות הבנק ועבדו במערכות כאלה בעבר. מומחים מסוג זה יוכלו לעזור לכם להשיג את מבוקשכם באמצעות ייעוץ משכנתאות, איתור מקורות מימון, בחירת מסלולי משכנתא ושאר שיטות שעוזרות לנהל משא ומתן עם הבנק. 

מי שייעזר במומחים יגלה שהבנק אינו הכתובת היחידה לקבלת משכנתא וכי אפשר לעשות זאת אחרת וליהנות ממגוון רחב אפשרויות לקבלת מימון לרכישת דירה, כמו באמצעות סיוע של חברות חוץ בנקאיות. 

אז כיצד מוציאים את המומחים? 

כדי להתייעץ עם אנשי המקצוע יש לבחור חברות שיש בהם מומחים בייעוץ למשכנתאות בייעוץ למסורבי משכנתא ובייעוץ של קבלת תשואות פיננסים על הנכס . אנשי המקצוע ידעו להפנות אתכם למקום הנכון, אל האפיקים הנכונים, כמו גם לפתרונות הולמים וייעצו בנוגע לכל מה שדרוש כדי לקבל או לגייס את ההון הנחוץ עבור משכנתאות. 

בחרו חברות שיש בהם קציני אשראי לשעבר במערכת הבנקאית שמכירים את הדרך בה פועלים הבנקים  כדיל אשר או לסרב לתת משכנתא. 

בחרו את מי שיוכל לגשר בינכם לבין הבנק, לייעץ לכם בבחירת מסלול משכנתא, להסביר לכם אודות המסלולים ולספק לכם מידע חיוני. 

מצאו את מי שיכל לסייע ללקוחות מוגבלים וחמורים בבנק, או מי שיכול לסייע גם לבעלי דרישות חוב ואפילו למי שיש לו תיק בהוצאה לפועל – ותוכלו לעשות צעדים גדולים יותר להגשמת מטרות. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here