חיי החברה והתרבות של גמלאים ובני הגיל השלישי באזור חיפה והצפון תוססים למדי בימים אלו עם שפע פעילויות הפנאי שמציעה עמותת מילב על מגוון מועדוניה הפרוסים באזור חיפה.

מילב הינה תאגיד עירוני אשר פורס לא פחות מ-17 מועדוני גמלאים ברחבי העיר חיפה (מהכרמל ועד קריית חיים) בהם מתקיימים כל העת מבחר פעילויות פנאי ותרבות המותאמים בייחודיות לבני הגיל השלישי וגיל הזהב, בין היתר סדנאות, חוגים, הרצאות וזאת לצד אירועים, נופשונים וטיולים מאורגנים בארץ ובעולם בעלויות מיוחדות – הכל למען הגמלאים.

במועדוני מילב השונים מתקיימים על בסיס קבוע אינספור חוגים וקורסים לגמלאים, חוגי ספורט והתעמלות, שירה בציבור, ציור, יצירה, תאטרון, מחשבים, ריקודים (מריקודי שנות ה-60 דרך סלסה ועד ריקודי בטן…), ברידג', תפירה , לימודי שפות (עברית, אנגלית, ספרדית, רוסית, צרפתית, גרמנית, ערבית), תורה ועוד – כל זה בידי מדריכים מקצועיים ומוסמכים, כל אחד בתחומו.

אלו המעדיפים להחכים במסגרת סדנאות והרצאות, יוכלו ליהנות מעת לעת ממבחר הרצאות מעשירות לגיל השלישי בנושאי בריאות, זוגיות, עיצוב הבית, משפט, מוסיקה, התחדשות ומשמעות בחיים וזאת לצד הצגות, מחזמרים ומופעי תרבות נוספים בכל רחבי הארץ בהתאם ללו"ז משתנה ודינמי.

ומעל הכל, הפעילות האהובה והמועדפת ביותר על מרבית הגמלאים של מילב – הטיולים והנופשונים השונים. מילב מארגנת ומציעה לעמיתיה מגוון טיולים ומסלולים מותאמים לבני הגיל השלישי בכל רחבי הארץ, מירושלים ועד לגולן לצד נופשונים במיטב המלונות בים המלח ויעדים נוספים. כמו כן מציעה מילב טיולים מאורגנים גם ברחבי העולם, ועד סוף שנת 2018 יצאו עשרות רבות של גמלאים לטיולים שכאלו בהונגריה, יפן ואף לשייט תענוגות במערב אירופה.

כל אלו ועוד, הופכים את מילב לבית חם ומהנה במיוחד בעבור גמלאים רבים באזור חיפה והצפון, בית למפגשים חברתיים, יצירת קשרים וחוויות חדשות – כי אף פעם לא מאוחר ליהנות מהחיים.

>> ניתן לעקוב אחר פעילויות מילב המתעדכנות כל העת באתר הרשמי בכתובת www.milav.org.il

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here